(فیلم) بیرون آوردن عنکبوت از گوش زن 64 ساله!

عجیب است که پزشکان تایوانی عنکبوت را از گوش یک زن ۶۴ ساله خارج کردند! عجیب ترین چیز این است که عنکبوت در گوش بیمار آب شد!

به گزارش دیجیاتو، بر اساس اطلاعات منتشر شده، این زن 64 ساله ابتدا با شکایت از صداهای گوش چپش نزد پزشکان رفت. به گفته خودش، او روز اول از خواب بیدار شد و احساس کرد که موجود کوچکی در مجرای گوشش می خزد. این حس در روزهای بعد با صداهای خش خش ادامه پیدا کرد.

اما طولی نکشید که پزشکان معاینه فیزیکی انجام دادند و عنکبوت کوچکی را در گوش او یافتند. این عنکبوت در طول اقامت چهار روزه خود نیز پوست اندازی کرد و در کانال اکسوویا داشت.

ویدئوی نسبتا ترسناک زیر حرکت این حشره را در مجرای گوش نشان می دهد.

این نوع عنکبوت در گزارش های پزشکی ذکر نشده است و معمولا بر اساس تصاویر نمی توان چنین چیزی را تشخیص داد. اما Ars Technica با دو متخصص صحبت کرد که معتقدند عنکبوت متعلق به خانواده عنکبوت های جهنده (Salticidae) است. این خانواده چشم های مرکزی بزرگ تری دارند که در فیلم نیز قابل مشاهده است.

به گفته یکی از متخصصان، عنکبوت های جهنده بینایی بسیار خوبی دارند، اما متأسفانه «بیش از حد متحرک» هستند که یک زن نمی تواند بشنود. بیش از 6000 گونه Salticidae در جهان وجود دارد و نمی توان گونه دقیق این عنکبوت را بر اساس تصاویر مشخص کرد.

به گفته پزشکان معالج این زن هیچ آسیبی به پرده گوش وارد نشده است. عنکبوت و اگزوویای آن را نیز برداشتند و علائم بیماری فروکش کرد.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

پاربرگ سایت

تماس با ما