ماه ها قبل از فروپاشی هملین، مالک مشترک بیلز نیز دچار ایست قلبی شد

جسیکا پگولا، تنیس باز حرفه ای، برای اولین بار جزئیاتی را در مورد سلامتی مادرش، کیم پگولا، یکی از مالکان و رئیس شرکت Buffalo Bills and the Buffalo Sabres فاش کرد و توضیح داد که چگونه سال گذشته دچار ایست قلبی شد و هنوز در تلاش برای بهبودی است.

جسیکا پگولا در مقاله‌ای که روز سه‌شنبه در The Players’ Tribune منتشر شد، گفت که در حال نوشتن در مورد آن است زیرا می‌خواهد پس از اینکه دامار هملین، مدافع دفاعی بیلز در جریان بازی در ژانویه دچار ایست قلبی شد، بازتر باشد. 2. او در ژانویه از بیمارستان مرخص شد. 11.

پگولا، 28 ساله، در مقاله خود با عنوان “می خواهم درباره مادرم با تو صحبت کنم”، گفت که ماه گذشته زمانی که در مسابقات آزاد استرالیا حضور داشت، به شوهرش در مورد آقای دکتر پیامک فرستاد. مصیبت هاملین او در این مقاله نوشت: “وضعیت مادرم بر من سنگینی می کرد.”

“چه زمانی می توانیم در مورد آن صحبت کنیم؟” او نوشت. “چه زمانی می توانم داستان او، داستان خودم، داستان خانواده ام را بگویم؟” همه مدام از من می پرسند. من واقعا باید آن را از روی سینه ام بردارم.»

کیم پگولا، 53 ساله، و همسرش، تری، در سال 2014، بیلز را از دارایی رالف ویلسون، موسس تیم، خریدند. این زوج 1.4 میلیارد دلار پرداخت کردند که در آن زمان یک رکورد برای یک امتیاز NFL بود.

تری پگولا، تاجر میلیاردر، ثروت خود را عمدتاً از طریق گاز طبیعی و توسعه املاک و مستغلات به دست آورد. پگولاس ها بوفالو سابرز NHL را در سال 2011، زمانی که جسیکا 17 ساله می شد، خرید.

این با مقاله جسیکا پگولا در تریبون تغییر کرد.

او نوشت: «این داستانی درباره مادرم، خانواده‌ام و سال گذشته است.

در ژوئن آغاز شد، زمانی که جسیکا پگولا پس از بازی در مسابقات آزاد فرانسه به فلوریدا بازگشت. خواهرش کلی حدود نیمه شب با او تماس گرفت و گفت که مادرشان پس از ایست قلبی با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است. خواهرش به او CPR داد تا اینکه آمبولانس رسید و پزشکان کار را تحویل گرفتند.

جسیکا پگولا نوشت: «او جانش را نجات داد.

پس از آن چیزی که او به عنوان یک “بازی انتظار” توصیف کرد، با ماه ها عدم اطمینان در مورد تأثیر طولانی مدت بر سلامت مادرشان آمد. پس از حدود یک هفته، او از مراقبت های ویژه خارج شد.

جسیکا پگولا نوشت: “او آگاه بود، کمی صحبت می کرد، اما فاصله زیادی با خود عادی خود داشت.”

جسیکا پگولا که در رده چهارم جهان قرار دارد، با اکراه برای رقابت در ویمبلدون رفت. او در میان استرس بهبودی مادرش “چند برد خوب” داشت، در حالی که شایعاتی را مبنی بر فوت مادرش مطرح می کرد و به سوالاتی در مورد سلامتی خود پاسخ می داد.

جسیکا پگولا نوشت: “امروز، مادرم هنوز در دوران نقاهت است، و اگرچه هر بار که کسی از من می پرسد، این پاسخ یکسان است، اما درست است، او هر روز در حال بهبود است.”

او با اشاره به وضعیتی که در آن افراد برای صحبت کردن در جملات کامل یا یافتن کلمات مورد نظر خود تلاش می کنند، افزود: “او با آفازی بیانی قابل توجه و مشکلات مهم حافظه سروکار دارد.” او می تواند بخوبی بخواند، بنویسد و بفهمد، اما در یافتن کلمات برای پاسخ دادن مشکل دارد.

جسیکا پگولا گفت که مادرش پشت موفقیت پدرش بود.

جسیکا پگولا نوشت: «او با او وارد این سفر شد و در این مسیر درس‌های زیادی آموخت و موانع زیادی را شکست. «او تغییر فرهنگ، مثبت اندیشی و ضربان قلب بسیاری از کارمندان بود. او خیلی از زمان و تلاش خود را به همه اختصاص داد.»

او نوشت: «اکنون متوجه شدیم که به احتمال زیاد همه اینها از بین رفته است. “این که او دیگر نمی تواند آن شخص باشد.”

در مسابقات آزاد استرالیا ماه گذشته، جسیکا پگولا یک پچ با شماره پیراهن هملین، 3 پوشید. 3 در جهان” او نوشت. با این حال، این احساس را نداشت که فقط برای او بود، برای مادرم هم همینطور بود.»

جسیکا پگولا گفت که وقتی شنید که چه اتفاقی برای هملین افتاده است، با توجه به آنچه مادرش نیز متحمل شده بود، “لحظه ای عجیب و غریب، درهم و برهم و دایره ای کامل” بود.

او نوشت: «باز هم، من معمولاً زیاد اضطراب ندارم، اما فکر آنچه که دامار و خانواده اش قرار بود از سر بگذرانند، قلبم را آزار می دهد.

جسیکا پگولا گفت که خانواده‌اش همیشه خصوصی بوده‌اند، اما ترس از سلامتی مادرش سنگینی کرده است و باعث ایجاد «خلأ عظیم» در خانواده‌اش و سازمان‌های Bills and Sabers و یک «واقعیت تلخ» برای همه افراد درگیر، از جمله کارمندان و طرفداران، شده است.

او نوشت: “می خواستم به همه آنها بگویم که شما حق ندارید بدانید چه اتفاقی افتاده است، اما در عین حال مردم می خواستند بدانند زیرا ترسیده بودند.” “رهبر، رئیس، دوست، همکار آنها، ناگهان به تلفن یا ایمیل های او پاسخ نداد و همه جلسات او لغو شد.”

دخترش نوشت که کیم پگولا اکنون در خانه است. او می تواند مسابقات تنیس بیلز، سابرز و جسیکا را تماشا کند. جسیکا پگولا گفت که مادرش رو به بهبود است اما پیش‌آگهی او نامشخص است.

او نوشت: «از جامعه بوفالو به خاطر صبرتان متشکرم. می‌دانم که شما پاسخ‌هایی می‌خواستید و مدتی طول کشید تا به آنجا برسیم، اما در نهایت احساس می‌کردیم که وقتش فرا رسیده است.»

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما