برمودا؛ غیبت زنان و ردپای احمدی‌نژاد در برنامه تازه کامران نجف‌زاده   (۲ نظر)

آیسان اسلامی

آیسان در روستای چلندر شهر نوشهر استان مازندران به دنیا آمده و تا سن جوانی (تا سال 2013) در ایران زندگی می کرد. او در 12 سال پیش به کشور آمریکا مهاجرت کرده و هم اکنون در هیوستون زندگی می کند. وی علاقه شدیدی به بدنسازی داشته و از قد 192 سانتی متر و وزن حدودا 93 کیلوگرم برخوردار است.

او در لایوهای اینستاگرامی و تصاویر و ویدئوهای مختلفی که منتشر می کند، سعی دارد که بدن خود و تتوهای آن و همچنین هیکل ورزیده خود را به کاربران و فالوورها نشان دهد. یکی از داغ ترین موضوعاتی که در مورد آیسان اسلامی منتشر شده، در مورد بسته شدن اکانت اینستاگرام اوست. پس از آن نیز گفت که دوستان او پیگیر این موضوع هستند و به زودی برطرف خواهد شد. علاوه بر  این، معلم های آن مدرسه هم رفتار خوبی با بچه ها نداشتند. همین موضوعات سبب شده که آیسان اسلامی تصمیم بگیرد که دیگر به مدرسه نرود و ترک تحصیل کند.

  • بنابراین تا کنون هیچ تصویری از دوست دختر این آقا در فضای مجازی دیده نشده است.
  • به احتمال زیاد دوست دارد که در محیط کاری خود از حواشی به دور باشد.
  • از طرفی دیگر او به طور کلی با معلم ها و رفتار بدی که از آن ها می دید مشکل داشته و به همین دلایل نیز تصمیم گرفت که به مدرسه نرود و ترک تحصیل کند.

او هیچوقت اسمی از مادرش نبرده چراکه می گوید بیش از 20 سال است که از مادرش هیچ خبری ندارد و علاقه ای ندارد در موردش صحبت کند. او می گوید در سن 10 سالگی پدر و مادرم از هم جدا شدند و پدرم اجازه نمیداد من مادرم را ببینم. پدر آیسان اسلامی به مصرف مواد مخدر اعتیاد داشت و بی‌کار بود.

آیسان اسلامی آن چنان محبوب می باشد که نه تنها افراد معمولی بلکه بسیاری از سلبریتی ها طرفدار وی می باشند. این آقا از دوست های صمیمی و بسیار نزدیک آیسان بوده و تا کنون بارها یکدیگر را ملاقات کرده اند. در تمام سفرهای آیسان به لس آنجلس همیشه تهی از وی استقبال می کند. چنین کامنت هایی نیز مبنی بر این بود که آیسان اسلامی تنها یک بلاگر می باشد و استعداد خاصی در خوانندگی ندارد. آن ها مدعی شدند که او نباید به دلیل داشتن ثروت زیاد سعی داشته باشد که خواننده شود.

آیسان اسلامی طی صحبت ها و لایوهای خود چندین بار اعلام کرده که بیشتر از 20 سال است که با مادر خود ارتباطی ندارد. در واقع این تصمیم پدر او بود که پس از جدایی آیسان و مادرش هیچ ارتباطی با دیگر ندارند. همچنین مادر او در 30 مرداد 1402 بر اثر سکته مغزی نیز فوت کرد. یکی دیگر از رپرهای نسل جدید و محبوب بین جوانان، هیپ هاپولوژیست است.

اتحادیه اروپا علیه ایران بیانیه داد

هیپ هاپولوژیست زمانی که متوجه حضور آیسان در یکی از لایوهای خود شد به طور اختصاصی و ویژه به او خوش آمد گفت و او را دوست و برادر خود معرفی کرد. هم چنین این آقا با زبان مازندرانی با آیسان صحبت کرد تا محبت خود را بیشتر به او نشان دهد. آیسان اسلامی معمولا به کنسرت های زیادی دعوت می شود که در برخی از آن ها نیز حضور پیدا می کند. آیسان مدعی می باشد که تمام رپرهای ایرانی دوست و برادره من هستند. او می گوید آن ها ارادت ویژه ای به من دارند و همیشه من را مورد لطف و محبت خود قرار داده اند. یکی دیگر از دوست های سلبریتی و معروف این بلاگر رپر نسل چهار به نام هیپ هاپولوژیست می باشد.

او می گوید شاید تنها ناراحتی من از پدرم این باشد که نگذاشته است مادرم را ببینم اما با این حال حتما صلاحی در کار بوده است. آیسان اکنون تلاش دارد بهترین زندگی را برای پدر خود بسازد و تا کنون هم چیزی برای وی کم نگذاشته است. من تمامی راه های نادرست را در زندگیم طی کرده ام و تجربیات زیادی دارم و زندگیم را همانند یک بازیگر در یک سریال جذاب و دیدنی بازی میکنم. گاهی اوقات حرف هایی می گویم که خودم هم دوست دارم بشینم و به تجربیات و صحبت هایم گوش دهم. این قطار در حال حرکت است و دنبال کنندگان من در واقع مسافرین این قطار هستند.

این آقا گاهی سوار بر ماشین خود خیابان های هیوستون را دور می زند و از مناظر اطراف خود برای دنبال کننده هایش استوری منتشر می کند. وی معتقد است این شهر بسیار زیبا بوده و زندگی کردن در آن را به شدت دوست دارد. یکی از شایعاتی که در مورد آیسان اسلامی وجود دارد این است که او را به خاندان شاهنشاهی ایران نسبت می‌ دهند. با این حال، باید تاکید داشت که این ادعاها از پایه و اساس کذب است و تنها به عنوان شوخی‌ مطرح شده و بخشی از طرفداران او مطرح کرده اند! آیسان اسلامی هیچ ارتباطی با خاندان شاه ندارد و این ادعاها تنها به عنوان یک شوخی‌ دوستانه در رسانه های اجتماعی دست به دست شده و مورد بحث قرار گرفته‌ است. همچنین آیسان اسلامی به طور مکرر بیان کرده است که این اظهارات تنها یک شوخیست و جنبه فان دارد.

خیلی از دنبال کننده های آیسان اسلامی دوست دارند تا بدانند وی چگونه به آمریکا مهاجرت کرده است و داستان او چگونه است. اما متاسفانه آیسان اطلاعات خاصی در این مورد از زندگی اش با هواداران خود نشر نداده است. اما با توجه به زندگی آیسان احتمال می رود که او به همراه پدرش و با ویزای سرمایه گذاری به آمریکا رفته است.

از تکه کلام‌های معروف ایشان ” پسر شاهه؟ ” و همینطور ” نوه رضا خان باشه؟ ” هست. راه‌های تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر موفق از وقتی کودک بود پدر و مادرش از هم جدا شدند و او در کنار پدرش به نام قدیر زندگی کرد، مادرش را ندیده است. او با ایسان رابطه بسیار نزدیک و صمیمی داشته و حتی با یکدیگر یک آهنگ نیز منتشر کرده اند. علاوه بر این، حسین تهی و آیسان بارها در صحبت های خود از با اخلاق بودن یک دیگر صحبت و یاد می کنند. به همین دلیل احتمال دارد که در آینده ای نه چندان موزیک هایی مشترک از این دو نفر منتشر و شنیده شود. همان طور که در قسمت های مختلف این مقاله ذکر شد، آیسان اسلامی در شبکه های اجتماعی مختلف فعالیت زیادی دارد.

آیسان گاهی با طرفداران خود صحبت می کند و مدعی است تمام سال هایی که در روستای چلندر بودم هیچ وقت فکر نمی کردم بتوانم روزی در آمریکا زندگی کنم. او می گوید از زادگاه من تا جایی که اکنون هستم راه زیادی است که من توانستم خودم به تنهایی و با تلاش زیاد این مسیر را طی بکنم. او مدعی است فردی چون پدرش قدیر حق دارد به چلندر وابسته باشد چرا که از کودکی در آن جا بوده و آرامش زیادی دارد.

آیسان در روستای چلندر شهر نوشهر استان مازندران به دنیا آمده و تا سن جوانی (تا سال 2013) در ایران زندگی می کرد. او در 12 سال پیش به کشور آمریکا مهاجرت کرده و هم اکنون در هیوستون زندگی می کند. وی علاقه شدیدی به بدنسازی داشته و از قد 192 سانتی متر و وزن حدودا 93 کیلوگرم برخوردار است.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما