هاوس فلج شده است زیرا شورشیان راست افراطی به شورش علیه مک کارتی ادامه می دهند

جمهوری خواهان راست تندرو شورش خود را علیه کوین مک کارتی رئیس مجلس در روز چهارشنبه برای دومین روز تحت فشار قرار دادند و کنترل مجلس را در نمایشی خام از قدرت خود حفظ کردند که این پرسش را در مورد اینکه آیا رئیس مجلس می تواند بر اکثریت باریک و متفرق خود ادامه دهد یا خیر ایجاد کرد.

آقای. مک کارتی که با دستیابی به مصالحه با رئیس جمهور بایدن برای تعلیق محدودیت بدهی، جمهوری خواهان فوق محافظه کار را خشمگین کرد، همانطور که برخی از اعضای راستگرای تندرو تهدید کرده اند، هنوز با تلاشی برای برکناری وی مواجه نشده است. اما شورش او را حداقل در حال حاضر به عنوان سخنران تنها از داشتن اکثریت حکومتی محروم کرده است.

مت گیتز، نماینده جمهوری خواه فلوریدا و یکی از رهبران شورشیان، روز چهارشنبه در توییتی نوشت: «رهبری مجلس نتوانست خط را حفظ کند». “حالا ما زمین را نگه می داریم.”

رهبران بعد از اینکه برای دومین روز متوالی مجبور به لغو رای‌گیری شدند، در حالی که به طور خصوصی با اعضای گروه آزادی مجلس نمایندگان برای استعفای آنها چانه‌زنی می‌کردند، رهبران عصر چهارشنبه به قانون‌گذاران جمهوری‌خواه گفتند که آرا را برای باقیمانده هفته لغو می‌کنند. در اقدامی قابل توجه از تهاجم درون حزبی، حدود دوازده شورشی در روز سه‌شنبه با حمایت از دموکرات‌ها برای شکست دادن یک اقدام رویه‌ای لازم برای پیشبرد قانون، مجلس را متوقف کردند و تا زمانی که از موضع خود عقب نشینی نکنند و با رأی خود رأی دهند، تجارت نمی‌تواند از سر گرفته شود. مهمانی – جشن.

وی بر عواقب شدید آن تاکید کرد. مک کارتی به خاطر توافق سقف بدهی با کاخ سفید که تنها کسری از کاهش هزینه های جمهوری خواهان را در بر می گرفت، مواجه است. این اپیزود مجدداً اختلافات را در داخل آقای. تیم رهبری خود مک کارتی، با پیشنهاد سخنران شماره خود. 2 تا حدودی مقصر این اختلال بود. و این یک یادآوری صریح از چالش آقای بود. مک کارتی امسال با برگزاری کنفرانس خود برای تصویب لوایح مخارج حیاتی روبرو خواهد شد که برای جلوگیری از تعطیلی دولت در پاییز امسال و مجازات کاهش هزینه های کل در اوایل سال 2025 لازم است.

فلج که در این هفته مجلس را فراگرفته است – نمونه ای بسیار نادر از اینکه جناحی از اکثریت حزب خود را گروگان گرفته است – آقای آقای را به یاد آورد. شعار یک هفته ای و 15 دور مک کارتی برای برنده شدن در پست خود، که او را ملزم به جلب نظر بسیاری از قانونگذاران راستگرای تندرو می کرد که درام فعلی را تحریک می کردند.

چهارشنبه شب آقای مک کارتی پذیرفت که “کمی هرج و مرج در جریان است”، اگرچه او اصرار داشت که دستور کار حزب را به مسیر خود بازگرداند.

“ما قبلاً این را پشت سر گذاشته ایم. شما می دانید که ما در اکثریت اندک هستیم. مک کارتی اوایل روز به خبرنگاران گفت. “من این کار را نمی پذیرم زیرا آسان است. ما از طریق این کار تلاش خواهیم کرد و حتی قوی تر خواهیم شد.”

اما به نظر می رسد که او حداقل تا حدودی این بن بست را به گردن استیو اسکالیس نماینده لوئیزیانا، رهبر اکثریت می اندازد و گفت که او باعث سوء تفاهم شده است که راه را برای ربودن خود به خودی ساختمان در روز سه شنبه هموار کرد.

آقای «رئیس اکثریت است» مک کارتی گفت.

کج خلقی جناح راست تأثیر چندانی نداشت جز اینکه جمهوری خواهان را از فرصت تصویب یک لایحه پیام رسان که به طور قطع در مجلس سنا می گذرد، محروم کرد. قانونی که شورشیان مسدود کردند با هدف محافظت در برابر محدودیت های دولت در مورد اجاق گاز و سایر مقررات فدرال است.

اما جمهوری‌خواهان فوق محافظه‌کار گفتند که در معرض خطر خیلی بیشتر است، با این استدلال که آقای. مک کارتی به وعده‌هایی که در جریان مبارزه‌اش برای مقام بلندگو به آن‌ها داده بود، خیانت کرده بود و حالا مجبور شد به آنها احترام بگذارد.

کن باک نماینده جمهوری خواه کلرادو گفت: “در ژانویه توافقی وجود داشت و در لایحه سقف بدهی نقض شد.” وی گفت: گفتگوها با آقای … مک کارتی روز چهارشنبه قرار بود درباره “چگونگی بازگرداندن بخشی از این توافق” بحث کند.

در همین حال، برخی از جمهوری خواهان درجه یک از این نمایش ابراز تاسف کردند – «بی اختیاری سیاسی»، نماینده آرکانزاس، استیو ووماک آن را نامید – و پیش بینی کردند که اگر به زودی به خود نظم ندهند، در سال 2024 واکنش شدیدی علیه حزبشان خواهد داشت.

آقای دکتر “ما خودمان را خیس می کنیم و نمی توانیم کاری انجام دهیم.” ووماک گفت. “این دیوانه است. این روشی نیست که از اکثریت حاکم انتظار می رود، و صادقانه بگویم که من فکر می کنم هزینه سیاسی برای آن وجود خواهد داشت.”

به نوعی، این درام بازنشانی به نحوه عملکرد جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان بود، با یک سخنران که دائماً توسط گروه کوچکی از پرتاب‌کنندگان بمب‌های راست‌گرا تهدید می‌شد که کار او را غیرممکن می‌کنند، مگر اینکه او به خواسته‌های آنها سر تعظیم فرود آورد. جان آ. بونر، رئیس پیشین اوهایو، در سال 2015 تحت فشار محافظه کاران مجلس که بارها تهدید کرده بودند که برای سرنگونی او حرکت خواهند کرد، از کنگره استعفا داد.

غرفه آقای مک کارتی تصمیم گرفته است این اشتباهات را تکرار نکند، و سعی دارد با دادن جایزه به آنها با ریاست کمیته و موقعیت های قدرتمند در کمیته قوانین، مخالفان خود را از بین ببرد. به نظر می رسید که این رویکرد مؤثر بوده است، تا اینکه آقای. مک کارتی که می‌دانست جناح راست رای لازم برای تصویب لایحه محدودیت بدهی را ارائه نمی‌کند، با دموکرات‌ها همکاری کرد تا این قانون را درست چند روز قبل از نکول به تصویب برساند.

برندان باک که مشاور ارشد پل دی. رایان از ویسکانسین بود، گفت: «ما به وضعیت عادی بازگشته‌ایم که در آن سخنران باید نگران این گروه باشد – و این وضعیت برای یک دهه بوده است. . . بونر. «این افراد بیش از هر چیز دیگری می‌خواهند مرتبط باشند. آنها راهی برای تثبیت مجدد خود در گفتگو پیدا می کنند.»

سخنرانان سابق مجبور بودند از خجالت کشیدن لوایح از صحن علنی شوند زیرا آنها رای لازم برای تصویب قانون خود را نداشتند. اما تقریباً 21 سال از شکست یک اقدام رویه ای در صحن مجلس می گذشت، همانطور که روز سه شنبه اتفاق افتاد.

آقای. مک کارتی به طور خصوصی به جمهوری خواهان تکیه کرده بود که به چنین اقدامی متوسل نشوند. در جلسه هفتگی کنفرانس حزب در صبح سه شنبه، او گفت که قانونگذاران همیشه آزادند که به لایحه ای که نمی پسندند رای دهند، اما هرگز نباید اقداماتی انجام دهند که کف را به اقلیت می سپارد، مانند رای دادن علیه یک طرح رویه ای. به گفته دو نفر از آشنایان جلسه، از آنها برای جلوگیری از رسیدگی به لایحه سقف بدهی اقدام کرده بودند.

ساعاتی بعد، حدود دوازده جمهوری‌خواه این کار را انجام دادند و با دموکرات‌ها مخالفت کردند که به لوایح نظارتی ارائه شود.

نماینده تام ایمر از مینه سوتا، که اکثریت شلاق است، این قسمت را پس از چندین ماه عملکرد خوب مجلس یک شکست جزئی خواند و آن را به دلیل “انباشته شدن ناامیدی که از ژانویه در حال ایجاد است” سرزنش کرد.

او گفت: «انتظار نداشته باشید که همیشه اینگونه باشد. هر تیمی در مقطعی با مشکلاتی روبرو خواهد شد. این به معنای واقعی کلمه چیزی است که ما با آن روبرو هستیم.»

دقیقاً مشخص نبود که اعضای گروه آزادی در ازای تسلیم کنترل صحن چه مطالبی داشتند.

آقای “آنها نمی دانند چه چیزی بخواهند.” مک کارتی چهارشنبه شب گفت. چیزهای مختلفی وجود دارد که آنها از آنها ناامید هستند.”

و آقای گاتز به صراحت اعلام کرد که خواسته‌ها در مقایسه با اجبار آقای. مک کارتی تصمیم قطعی بگیرد – آیا او می خواست لوایح دو حزبی را با دموکرات ها تصویب کند یا از حمایت راست افراطی برخوردار باشد.

او در مصاحبه ای در پادکست «اتاق جنگ» که توسط استفن کی. بنن میزبانی شد، گفت: «ما او را مجبور خواهیم کرد تا با یکی از آنها رابطه تک همسری برقرار کند. کاری که ما نمی‌خواهیم انجام دهیم این است که پنج ماه با او معاشرت کنیم و سپس تماشا کنیم که او با حکیم جفریس روی صندلی عقب می‌پرد.»

کارون دمیرجیان گزارش کمک کرد

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

پاربرگ سایت

تماس با ما