نظر به یاد دارید زمانی که ترامپ و دیسانتیس یکدیگر را دوست داشتند؟ آنها نیز.

موضوع امروز ما این است – چه کسی بدتر است، دونالد ترامپ یا رون دیسانتیس؟

غیر منصفانه! امکان نداره به یکیشون رای بدم! چرا باید اهمیت بدهم؟

سلام، دانستن امور عمومی همیشه مهم است.

دیسانتیس این آخر هفته زمانی که ترامپ یک گردهمایی در آیووا را به دلیل آب و هوای بد لغو کرد، خبرساز شد.

فرماندار فلوریدا در یکی از برگرها و سخنرانی‌های خود در سفر خود گفت: «آیووا فلوریدا در غرب میانه است». حالا، واضح است که این به عنوان یک تعارف بوده است، اما ایوانی ها، آیا واقعاً می خواهید فلوریدا میانه غربی باشید؟ آب و هوا در ژانویه مطمئناً عالی است، اما نکات منفی زیادی وجود دارد. آیا همسایگان غرب میانه شما تا به حال زمزمه می کنند که “ایالت ما به سیل و فروچاله های بیشتری نیاز دارد…”؟

دیسانتیس و همسرش/مشاور سیاسی کیسی دارای سه فرزند خردسال هستند که زمانی در تبلیغات کمپین فرمانداری ظاهر شد و او وفاداری خود را به رئیس جمهور دونالد ترامپ با آموزش ساختن دیوار اسباب بازی و خواندن برای پسرش به یکی از دخترانش نشان داد. هنر معامله.” («سپس آقای ترامپ گفت، اخراج شدی. من آن قسمت را دوست دارم».)

شما می توانید انتظار داشته باشید که در ماه های آینده بیشتر از مدیسون، میسون و مامی دسانتیس کوچولو را ببینید. اما هیچکس آثار جمع آوری شده ترامپ را نخواهد خواند.

ترامپ پنج فرزند دارد، از جمله ایوانکا که از این قبیله فاصله گرفته است. تیفانی که همه از جمله پدرش مدت زیادی او را فراموش کرده بودند. و اریک، که بیشتر در طول ریف ها از کمیک های اواخر شب می شنویم. و جوانترین بارون 17 ساله که آرام با مادرش زندگی می کند.

دونالد جونیور او در واقع پسر پدرش است. او تابستان امسال برای یک تور سخنرانی به استرالیا می رود تا “سیاست هویت بیدار شده” را منفجر کند. این یک نوع دسانتیس است که علیه «ووک» صحبت کنید، اما به جونیور استراحت بدهید. او تمام زندگی‌اش را صرف جلب رضایت پدری کرده است که بیشتر دوران کودکی‌اش غایب بود و گفته می‌شود که در مقابل نامگذاری فرزند اولش به نام او با این امید که فرزندش «گمشده» شود، مقاومت کرده است.

حالا دون جونیور هم پنج بچه دارد! او از آوردن آنها به اخبار دریغ نمی کند. چندی پیش، او عکسی از بچه ها در اینستاگرام منتشر کرد که مورچه مارک ترامپ خود را به اشتراک گذاشت. (“شما همچنین می توانید مال خود را در فروشگاه ترامپ تهیه کنید.”) قبلاً، پدرم یک بار توییت کرد که قصد دارد نیمی از آب نبات هالووین دختر 3 ساله اش را مصادره کند “تا به او درباره سوسیالیسم بیاموزد.”

تصور اینکه خانواده ترامپ و دیسانتیس برای یک وعده غذایی دور هم جمع شوند، سخت است. اما شکاف بین این دو مرد زمانی که به رفتار شخصی نگاه می کنیم بیشتر می شود. فقط یکی از آنها حکم 5 میلیون دلاری را از هیئت منصفه دریافت کرد که نشان داد او به یک زن در اتاق رختکن یک فروشگاه بزرگ تجاوز جنسی کرده است.

ترامپ در تلاش است القا کند که دیسانتیس در گذشته دور و دور خود با دختران دبیرستانی برخوردهای پنهانی داشته است. و او در حال پخش آگهی است که به دنیا یادآوری می کند که رقیب احتمالی جمهوری خواه او سابقه خوردن پودینگ با انگشتانش را دارد.

اما در مورد مسائل چطور؟ تشخیص آن سخت است زیرا ترامپ در این زمینه بسیار صریح بوده است. اما او مطمئناً به سمت چپ DeSantis دوید و فرماندار فلوریدا را متهم کرد که می خواهد مزایای تامین اجتماعی و مدیکر را کاهش دهد.

دسانتیس در حالی که در کنگره بود به پیشنهادهای جمهوری خواهان در این راستا رای داد. در حال حاضر هیچ تغییری نمی کند. اما بیایید به سقط جنین نگاه کنیم – تعریف آن آسان تر است. دیسانتیس، به عنوان فرماندار، لایحه ای را امضا کرد که در آن سقط جنین در فلوریدا پس از شش هفته ممنوع است. در این مرحله، بسیاری از زنان – به خصوص بسیار جوان، بسیار فقیر، بسیار آسیب دیده – هیچ تصوری از باردار بودن خود ندارند.

DeSantis حداقل ثابت بوده است. او که یک کاتولیک معتقد بود، در تمام دوران سیاسی خود همین سمت را داشت. از سوی دیگر ترامپ خود را وفق می دهد.

ترامپ با انتصاب سه قاضی ضدانتخاب در دیوان عالی تأثیر زیادی گذاشت. اما حالا دید که رای دهندگان به شدت طرفدار حق سقط جنین هستند و بلافاصله برگشت. او ادعا می کند که “بسیاری از افراد در جنبش حامی زندگی” فکر می کنند قانون جدید فلوریدا “بیش از حد خشن” است.

نتیجه نهایی ما در اینجا این است که شما دو نامزد اولیه برای نامزدی ریاست جمهوری جمهوری خواهان دارید. دیسانتیس به محافظه کاری اجتماعی قوی و مبتنی بر ایمان پایبند است. او مدافع صریح برنامه های تنوع و شمول در کالج های دولتی است. و در حال حاضر، دیزنی، یکی از کارفرمایان برتر فلوریدا، بر سر اظهارات مدیر عامل خود در انتقاد از لایحه DeSantis، که بحث های کلاسی در مورد گرایش جنسی را در کلاس های ابتدایی ممنوع می کرد، درگیر دعوای بزرگی است.

تصور اینکه فرماندار دونالد ترامپ هم همین مسیر را طی کند، سخت است.

تا زمانی که در انتخابات پیروز نشده باشد. سیاست ترامپ عمیقاً و عمیقاً عمل گرایانه است. اگر فرشته ای ظاهر می شد و به او وعده یک دوره دیگر در کاخ سفید می داد، اگر او تمام توله سگ های آمریکا را می کشت، آن سگ ها نان تست می شدند.

(این یک مثال ناقص است زیرا دونالد به هر حال از سگ ها متنفر است، اما من را تحمل کنید.)

خط پایانی: آیا دوست دارید جمهوری خواهان نامزدی را با زندگی خانوادگی مثال زدنی و برنامه ای مبتنی بر باورهای دیرینه و فوق محافظه کار معرفی کنند؟ یا مردی با سابقه شخصی کثیف که رای هایش به جایی می رسد؟

بعضی روزها دموکرات بودن سودمند است.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما