نحوه استفاده Google از} لایک اینستاگرام برای Grow Bigger

در دنیای امروز شبکههای اجتماعی بهخصوص اینستاگرام جز ابزارهای قدرتمند گسترش کسبوکارهای اینترنتی هستند و نمیتوان اهمیت آنها را نادیده گرفت. در دنیای اینستاگرام فالوور خارجی را، ما اینگونه معنی میکنیم که اگر پیج شما فالوور زیاد داشته باشد، باعث اعتماد و خرید مشتری میشود و این بهتر از نمایش صفحه شما به صدها نفر و بینتیجه ماندن آن است. در دنیای اینستاگرام، هرچه تعداد فالوورها و یا دنبال کنندگان پیج شما بیشتر باشد، پیجتان مشهورتر و قابل اعتمادتر خواهد بود. اما شاید شما برای پیج خود به تعداد فالوور بیشتری نیاز داشته باشید. توجه داشته باشید محدودیتی در خرید فالوور از سایت اینبو وجود ندارد. این سایت با بیش از 8 سال سابقه کار یکی از قدیمی ترین سایت ها در زمینه فروش فالوور و لایک اینستاگرام است.

  • افزایش نرخ تعامل engagement rate با کاربران
  • خرید فالوور فیک به صفحه شما اعتبار میبخشد
  • خرید پروفایل ویزیت اینستاگرام
  • گرفتن فالورر واقعی برای چیج های کاربران
  • برای خرید بیش از 50K فالوور نیاز به احراز هویت دارید

یکی از سوالاتی که کاربران سایت همیار وب از ما می پرسند این است که آیا فالوورهای خریداری شده واقعی هستند یا فیک؟ اگر واقعا می خواهید فالوورهای پیج تان را زیاد کنید باید فالوور واقعی خریداری کنید. آیا خرید فالوور واقعی واقعا وجود دارد؟ آیا خرید فالوور 100% واقعی و فعال ایرانی وجود دارد؟ فالوور فعال و ایرانی در پیج اینستاگرام شما حضور دارد، پستهایتان را لایک میکند و کامنت میگذارد و چهبسا که تبدیل به مشتری هم بشود.

لایک اینستاگرام

باتوجهبه تعداد و گستره افرادی که در اینستاگرام حضور دارند، میتوان گفت این رسانه اجتماعی در حال حاضر با بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال، همراه است. هر تعداد فالووری که مد نظرتان است را می توانید سفارش دهید. از ویژگی های سایت دیجی فالوور تضمین کیفیت، پشتیبانی و تحویل سریع سفارش است. چون همانطور که گفتم تخصصی روی خرید فالوور کار می کند به همین خاطر قیمت هایش نسبتا ارزان است. از تاثیرات مثبت استفاده از سرویس فالوور فیک خارجی ارزان فروشگاه ایرانی لایک بر روی حساب کاربری شما این است که می توانید به راحتی و بدون صرف هزینه های زیاد، در کمترین زمان ممکن اکانت خود را به عنوان یک اکانت معتبر و پر طرفدار جلوه دهید. پس اگر شما برای خرید فالوور واقعی فعال ایرانی اقدام کنید، اطمینان داشته باشید که مشتریان بالقوه در اختیار دارید و می توانید با روش های جذب مشتری آنها را تبدیل به خریدارانی کنید، که رفته رفته به عنوان مشتریان وفادار شما شناخته می شوند.

طوری که در کشور ایران از جت فالوور به عنوان قدیمی ترین سایت در این عرصه یاد می شود. این سایت که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. بنابراین ارائه فالوور واقعی و با کیفیت، به همراه قیمت ارزان و پشتیبانی ۲۴ ساعته در این سایت ها، توانسته رقابتی باور نکردنی برای خرید فالوور بیشتر، در بین سلبریتی های مشهور ایجاد کند. سایت اینبو با سابقه درخشان در عرصه فروش خدمات اینستاگرام توانسته مشتریان زیادی را در این سال ها راضی نگه دارد. در این سایت انواع فالوور اینستاگرام با کیفیت های مختلف به فروش می رسد. در این مقاله سعی کردم بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام را به شما معرفی کنم.

هشدار: این 9 خطا خرید فالوور اینستاگرام شما را از بین می‌برد

ما قرار است در این مقاله، شما را با فوت و فن این بازی آشنا کنیم. سایت ایران فالوور هم اکنون دارای 70 هزار مشتری فعال است و مدام از خدمات این سایت استفاده می کنند. به طور کلی خدماتی که این سایت در زمینه خرید فالوور اینستاگرام ارائه می کند شامل خرید فالوور ایرانی طلایی، خرید فالوور ایرانی نقره ای و خرید فالوور ایرانی برنزی است که کیفیت فالوور ایرانی طلایی از همه بالاتر است و درصد فعال بودنشان نسبت به دیگر پلن ها بیشتر است. چون این نوع از فالوورها فقط برای ظاهر پیج به کار میرود و هیچ تأثیری در افزایش تعداد بازدیدها ندارند. اگر دیدید تعداد زیادی از فالوورهای شما ریزش کرده اند بدانید که فالوورهایی که خریده اید واقعی هستند. معمولا اگر اقدام به خرید فالوور واقعی کرده باشید تا 30 درصد احتمال ریزش فالوورهای پیج تان بعد از خرید وجود خواهد داشت.

آیا بعد از خرید فالوور احتمال مسدود شدن پیج مان وجود دارد؟ افزایش فالوور واقعی اینستاگرام را از ما بخواهید، این شعار سایت دیجی فالوور است که ادعا می کند فالوورهایی که می فروشد واقعی و فعال هستند و کیفیت بالایی دارند. زیرا این گونه تعداد فالوور آنها دیگر کاهش نخواهد یافت و از تمام مبلغی که هزینه کردهاند، بهرهمند خواهند شد. مدت زمان اتمام سفارش به عواملی چون تعداد فالوور های فعلی شما و هم چنین قدمت پیجتان بستگی دارد . و سپس شما باید اطلاعاتی که سایت از شما می خواهد را به صورت صحیح وارد کنید، و وقتی اطلاعاتی چون شماره تماس شما و آیدی پیج شما،تا سفارش شما را به صورت کامل و بدون نقص انجام دهیم. در مرحله بعد باید مشخصات پیج تان را وارد کنید. با برداشتن تیک گزینه Private Account Box در تنظیمات حریم خصوصی و امنیت می توانید به راحتی حساب خود را عمومی کنید. با این حال، تجربه ثابت کرده است که حساب های دارای فالوورهای زیاد همچنان علاقه مندی فوری را ایجاد می کنند.

چرا که متاسفانه برخی از سایت های سودجو بخاطر دریافت سود بسیار زیاد از طریق فروش فالوور، فالوورهای فیک در اختیار شما قرار می دهند. حتی می توانید پست های خود را به اکسپلور بفرستید و از این طریق هم تعامل و فالوور بگیرید. این نوع از اکانت ها معمولا نام و نشان درستی ندارد و حتی در بسیاری از مواقع عکس پروفایل هم ندارند. سایت Bestfarsi در ادامه این مقاله به معرفی معتبرترین و بهترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام ایران در سال 99 پرداخته است. یکی از بهترین سایت های خرید فالوور در ایران سایت خریدفالووراینستاگرام با 7 سال سابقه فعالیت است.

Avoid بالاترین 10 اشتباه ساخته شده توسط شروع خرید فالوور اینستاگرام

در واقع پکیج های مختلفی برای خرید فالوور اینستاگرام وجود دارد که فالوور ارزان هم یکی از آنهاست. در واقع شما هر چقدر که فالوور خریداری می کنید، به بخش دنبال کنندگان صفحه شما اضافه می شود و به سادگی می توانید نتیجه خوبی از آن بگیرید. در واقع راه « بازاریابی اینستاگرامی » و « جذب مشتری از طریق اینستاگرام » را طی خواهید کرد. در این صورت بهترین راه کار برای شما خرید فالوور اینستاگرام است. وقتی توجه کاربران به تعداد فالوورهای شما جلب میشود٬ صرف نظر از جدید بودن اکانت اینستاگرامی شما٬ کاربران ترغیب میشوند شما را دنبال کنند و این به معنای آسانتر شدن راه پیشرفت پیچ شما است. اگر جزء افراد مبتدی هستید می توانید با آموزش های اینستاگرامی که در سایت الماس فالوور وجود دارد فعالیت خود را در اینستاگرام حرفه ای تر کنید. چرا که دریچه 67 با دارا بودن تیم متخصص در بازاریابی شبکههای اجتماعی و بازاریابی و برندینگ اینستاگرامی ، افزایش فالوور اینستاگرام صفحه شما را به صورت هدفمند و عملی انجام میدهد.

چگونه با خرید فالوور اینستاگرام در 10 دقیقه بهتر شوید

بیشتر دیده شدن و بازدید بالا همواره اساس پیشرفت در شبکههای اجتماعی بوده است. بنابراین نیاز به بازدید پیج خود توسط هموطنان و همزبانان خود دارد. اگر دنبال بهترین سایت برای خرید فالوور اینستاگرام هستید پیشنهاد می کنم از سایت جت فالوور استفاده کنید چون هم قیمت پایین تری نسبت به سایت های دیگر دارد و هم پشتیبانی خیلی خوبی دارند. البته قبلاً از اینکه برای خریداری فالوور اینستاگرام اقدام کنید؛ بهتر است درباره این سرویس اطلاعات خوبی داشته باشید. در طی مسیر ممکن است سوالات مختلفی برای شما کاربران پیش بیاید و نیاز به پشتیبانی داشته باشید!

به طور خلاصه خرید فالوور یکی از قدمهای رسیدن به موفقیت کسبوکار یا پیج شخصیتان در اینستاگرام است، بگذارید با ذکر یک مثال تاثیر داشتن فالوور بالا را برایتان شرح دهم، خودتان را تصور کنید که یک پیج فروشگاهی در اینستاگرام را میبینید که محصولاتی را برای فروش گذاشته است، اما تعداد فالوورهای آن کمتر از ۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ عدد است، به صورت ناخوداگاه اعتماد شما نسبت به آن پیج صلب میشود و اگر آن پیج بیش از ۱۰ هزار عدد فالوور داشت، اعتماد شما نسبت به آن پیج بیشتر میشد و علاقهی بیشتری نسبت به خرید از آن فروشگاه پیدا میکردید. این یک اتقاق وحشتناک برای پیج شماست. خرید فالوور فیک خارجی و فالوور زیاد نشان دهنده اعتبار پیج شماست. برای افزایش درآمد، باید فالوورهای بیشتری وارد پیج شوند؛ درواقع عامل اصلی ارتقا پیج، تعداد فالوور زیاد است. در این پیجها معمولاً تعداد لایک و کامنتها زیاد است و به همین دلیل میگوییم تعامل صفحه بالا است. اگر فالوورهایی که خریداری می کنید از سایت های غیرمعتبر باشند احتمال اینکه برای شما فالوور فیک و بی کیفیت بزنند زیاد است.

در این شرایط احتمال مسدود سازی پیج تان از سوی اینستاگرام وجود دارد. خبر خوب این است که می توانید رشد حساب خود را با حداقل 10 هزار تومان شروع کنید. ببینید فالوورهایی که شما خریداری می کنید هم واقعی است و هم فیک! ببینید که چه میزان است رضایت مشتریانی که از این سایت خدمات خریداری کرده اند. ببینید سایت هایی که فالوور اینستاگرام می فروشند خدمات خود را به دو دسته تقسیم می کنند. به همین دلیل تصمیم گرفتم با بررسی های انجام شده سایت هایی که مطمئن هستند و فالوورهای واقعی و فعال اینستاگرام می فروشند را به شما معرفی کنم.

  • هزینه های بالا برای برای خرید فالوور از بین می رود
  • فروش لایک اینستاگرام
  • خرید سیو اینستاگرام
  • خرید فالوور ایرانی نقره ای

اما در این بین سایت هایی وجود دارند که فالوور اینستاگرام ارزان قیمت می فروشند که این سایت ها دقیقا فالوورهای فیک به شما می فروشند. خرید فالوور واقعی، خرید فالوور ارزان، خرید فالوور خارجی اینستاگرام، خرید لایک و کامنت از خدماتی است که این سایت ارائه می کند. دیجی فالوور علاوه بر فروش فالوور اینستاگرام در زمینه مشاوره در کمپین های تبلیغاتی، خرید پیج اینستاگرام با فالوورهای واقعی و خدمات اکسپلور اینستاگرام نیز فعالیت می کند. بدون شک در پیج های اینستاگرام به دلیل انجام تعامل و اشتراک گذاری وجود فالوور واقعی بسیار اهمیت دارد و باعث می گردد صفحه مورد نظر هم از لحاظ فروش و هم از لحاظ جذب فالوور پیشرفت زیادی داشته باشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید بازدید از Goread.io ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

پاربرگ سایت

تماس با ما