مدرسه یا نمایش استعداد برای وبلاگ نویسان معلم؟

دوربین ها، تلفن های همراه و وبلاگ نویسان از کجا به مدارس آمدند؟ برخی از پربازدیدترین ویدیوهای این روز مدرسه را ببینید. همان فیلم هایی که معلم جوانی در کلاس درس، دوربین را روی بی دست و پاترین مدل ممکن قرار می دهد. او با شور و شوق، پلانی را که می خواهد می بندد و البته بهترین مدل بازیگری را از شاگردانش بازی می کند.

دانش آموزانی که معمولا برای نه گفتن خیلی جوان هستند. بازیگران ناتوان در کلاس های بازیگری توسط معلمانی که با کلاس به عنوان یک نمایش استعداد آموزشی برخورد می کنند.

به گزارش ایسنا، صفحه اینستاگرام مجله مجازی «واو» با انتشار ویدئویی به نقل از علیرضا خسروی نوشت:

شاید این روزها مجبور شویم برای معلمان برخی مدارس ناظم تعیین کنیم. از همان ناظم های کلیشه ای که در راهروهای مکاتب حاکم ایستاده اند. کسی که می تواند با یک نگاه ته مایه شیطنت را در چشمان ما تشخیص دهد. دریابید که ما برای آوردن هیجان به مدرسه چه برنامه ریزی کرده ایم. تا ببینیم زیر نیم فنجان ما چه کاسه ای است. همان مدیری که ورود تلفن های همراه به مدارس را ممنوع کرد تا تمام افکارمان را روی کلاس ها متمرکز کنیم. بیا بریم مدرسه

ناظم معلمان این روزها باید یک نکته ساده را به برخی یادآوری کند. آنها آمده اند تا آموزش دهند، نظم و انضباط را به فنون تدریس بیافزایند و اکسیر دل نشینی به دانش آموزان بدهند. مدیر مدرسه باید تلفن همراه را از دست آنها بگیرد و به آنها یادآوری کند که معلم باید با گچ در دست در کلاس قدم بزند.

دوربین ها، تلفن های همراه و وبلاگ نویسان از کجا به مدارس آمدند؟ برخی از پربازدیدترین ویدیوهای این روز مدرسه را ببینید. همان فیلم هایی که معلم جوانی در کلاس درس، دوربین را روی بی دست و پاترین مدل ممکن قرار می دهد. قاب مورد نظر را به پرشورترین شکل می بندد و البته بهترین بازیگرانش را بازی می کند.

دانش آموزان دانش آموزانی که معمولا برای نه گفتن خیلی جوان هستند. بازیگران ناتوان در کلاس های بازیگری توسط معلمانی که با کلاس به عنوان یک نمایش استعداد آموزشی برخورد می کنند.

زمانی که برخی از معلمان در مقابل دوربین قرار می گیرند، پیام ساده ای برای کودکان وجود دارد. این کلاس ها و مدرسه بهانه ای برای معلمشان است، فرصتی برای رسیدن به شغل اصلی وبلاگ نویسی. مدل ذهنی آنها جلوی چشمانشان فریاد می زند که کلاس و مدرسه مهم نیست. حداقل یک اولویت نیست. «نگاه کردن» به هر قیمتی می تواند شما را موفق کند پلیس فتا اعلام کرد که خانواده های دانش آموزان گرفتار شده توسط «معلم وبلاگ نویسان» حق شکایت از آنها را دارند، اما در برابر چنین قوانینی که کاملاً ضروری است، نهاد آموزشی به عنوان یک قیم باید به محل کار برود و به این سوال پاسخ دهد که در این سال ها که برخی برای کسب شهرت و درآمد در فضای مجازی با یکدیگر رقابت می کنند، راه حمایت و انتخاب معلمان چگونه بوده است؟

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

پاربرگ سایت

تماس با ما