لیبل زن دست دوم کارکرده استوک قیمت

تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. این نوع لیبل از جنس کاغذ بوده و از ارزان ترین لیبل ها یا برچسب ها محسوب می شود . برای کسب اطلاعات کامل و مشاوره رایگان در خصوص کسب و کار خود می توانید با متخصصات کاروپک در ارتباط باشید.

از دستگاه لیبل زن در محیط‌های متفاوتی چون فروشگاه، داروخانه، بانک، رستوران و موسسات مختلف دیگر استفاده می‌شود و استفاده از آن مزایای مختلفی را به همراه خواهد داشت که برای شما این مزایای را در ادامه خواهیم گفت.

در صورتی که پرینتر لیبل زن فروشگاهی از روش حرارتی استفاده کند حتما باید از هد پرینتر مراقبت ویژه داشته باشید و در هر بار تعویض ریبون آن را حسابی تمیز کنید. همچنین این شرکت با در اختیار داشتن کادری مجرب خدمات پس از فروش مجاز ماشین های اداری، لپ تاپ، کامپیوتر و نیز علاوه بر خدمات ذکر شده کار ریکاوری و بازیابی اطلاعات انواع هارد کامپیوتر و سرور را توسط متخصصین خود انجام می پذیرد.

برچسب‌ و لیبل‌هایی که برای مشاغل کوچک طراحی شده‌اند و برچسب‌های رسمی حمل و نقل را چاپ می‌‌کنند؛ به آنها کمک می‌کند در هزینه‌‌های خود صرفه ‌جویی کنند و پست‌ها و ارسال را حرفه‌‌ای‌‌ انجام دهند. پورت استاندارد اتصال به پرینتر که نیازی به نصب کردن درایور ندارد و از سرعت بالایی برخوردار است. سرعت صدور فیش یکی از عوامل مهم در جلب رضایت مشتری و بالا بردن راندمان کاری رستوران می باشد که این پرینترها با سرعت بسیار بالای خود به شما در رسیدن به این مهم کمک می کنند.

همچنین باید بگوییم که فونت و همچنین فریم  ها در خرید دستگاه بسیار مهم هستند حتما به این موضوع در هنگام خرید بسیار دقت نمایید. قیمت این دستگاه را در سایت‌ های مختلف بررسی نمایید تا از حدود قیمت آن باخبر شوید.

از برند‌‌های معروف که به تولید این چاپگر‌‌ها پرداخته‌اند می‌توان به لیبل پرینتر برادر، بیکسلون، هانی ول، میوا، زبرا، دلتا، اس ان بی سی، اپسون، اچ پی آر تی و جولی مارک اشاره کرد. همه چاپگر‌های بارکد همانند هم تولید شده‌اند اما بعضی مدل‌‌ها مقاوم‌تر بوده که بیشتر برای مشاغل صنعتی و پر خطر مورد استفاده قرار می‌گیرد و مدل‌‌های دیگری نیز وجود دارند که برای مصارف اداری که برخی قابل حمل بوده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تفاوت های اساسی دستگاه پرینتر لیبل یا دستگاه لیبل زن

برای مشاوره در این زمینه می توانید با کارشناسان رای دانا مشورت کنید. آموزش کار با لیبل زن یا label machine اصلا کار سختی نیست و به راحتی می توانید نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید.

لیبل زن

پورت‌ های موجود در این دستگاه باعث می ‌شود که در هر جایی که باشید بتوانید از دستگاه لیبل زن استفاده نمایید. در آخر انتخاب شما برای خرید پرینتر حرارتی مستقیم یا پرینتر با جوهر باید با در نظر گرفتن ​نیاز و شرایط خود باشد. انبار آنلاین نرم افزار انبارداری تحت وب در تلاش است مسیر خرید سخت افزار های مربوط به انبار را با معرفی مراکز فروش تخصصی آسان کند.

چاپگر لیبل و بارکد رومیزی Bixolon SLP XD3-40T

البته شرکت تالی داسکام به طور جداگانه پرینترهای صنعتی و رومیزی نیز تولید می کند. لیبل پرینترهای نیمه صنعتی نسبت به پرینترهای لیبل زن رومیزی ابعاد بزرگتر و وزن سنگین تری دارند، همچنین قدرت چاپ بیشتری نیز دارند. این چاپگرها می توانند در طول روز حدود 20 الی 30 هزار لیبل پرینت کنند. در خطوط تولید و همین طور بسته بندی دستگاه لیبل زن اتوماتیک یکی از امکانات خیلی مهم و کاربردی به حساب می آید.

لیبل زن یا پرینتر چاپ لیبل دستگاهی است که قادر بوده انواع لیبل‌ها و بر چسب‌‌ها را چاپ کند.

برای راهنمایی بیشتر از خرید لیبل پرینتر و مشاوره با کارشناسان بخش فروش مرکز ماشین‌های اداری کیومیتا در تماس باشید و از خدمات مشاوره رایگان قبل از خرید بهره‌مند شوید. در هنگام خرید لیبل پرینتر، همانند محصولات دیگر باید نکاتی را در نظر بگیرید که در انتخاب آن به شما بسیار کمک خواهد کرد. انواع صنعتی این دستگاه در حالات مختلفی در اختیار تولیدکنندگان و مصرف کنندگان قرار داده می شود.

قیمت پرینتر حرارتی مستقیم نسبت به پرینتر انتقال حرارتی کمتر است اما نوع دوم می‌توانند پرینت رنگی بگیرند و خروجی آن‌ها، با دوام‌تر است.

پرینترهای لیبل زن دارای رزولوشن بالا برای کاربردهای بسیار خاص و چاپ برچسب‌های بسیار با کیفیت مورد استفاده قرار می‌گیرند. ویژگی‌های یک پرینتر لیبل‌زن کیفیت بالا، سرعت چاپ، دقت بالا و قابلیت چاپ بر روی انواع مختلف برچسب‌ها است. همچنین، امروزه بسیاری از پرینترهای لیبل زن دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند اتصال به شبکه، قابلیت چاپ بی‌سیم و اتصال به سیستم‌های مدیریت موجودی هستند.

  • انواع لیبل زن صنعتی از نوار نقاله برخوردار می باشند تا محصولات مورد نظر را به بخش لیبل زنی هدایت کند.
  • به علاوه، کاربرد این پرینترها نیز بیشتر است و می‌توان از آن‌ها برای تولید برچسب‌های محصولات، تگ‌های قیمت، درج علائم و لوگوها و … استفاده کرد.
  • می توان گفت  این لیبل در مقایسه با لیبل کاغذی ماندگاری چاپ به مراتب بالاتری دارد.
  • قیمت پرینتر لیبل زن حرارتی مستقیم، با در نظر گرفتن هزینه‌های اولیه و جاری، پایین‌تر خواهد بود زیر نیازی به جوهر یا تونر ندارند.

این دستگاه را می‌توان عمدتا در جهت اتیکت زدن محصولات در تعداد زیاد مورد استفاده قرار داد.

بنابراین فرایند چاپ با استفاده از گرما و فشار صورت می گیرد و برای چاپ کارت pvc بهترین انتخاب ممکن هستند.

شما می‌توانید با استفاده از دستگاه لیبل زن، تعداد زیادی از اجناس را در مدت‌زمان کوتاهی، اتیکت بزنید؛ این کار به‌راحتی انجام می‌شود و نیاز به داشتن مهارت خاصی ندارد.

لیبل زن

برای اطلاع از قیمت لیبل پرینتر و محصولات ناموجود می‌توانید با فروشگاه اینترنتی کیومیتا تماس بگیرید تا کارشناسان شما را در  این زمینه راهنمایی کنند. کاروپک بزرگترین شرکت ماشین آلات و دستگاه های صنعتی در ایران که با برخورداری از بهترین و باکیفت ترین انواع دستگاه های بسته بندی و ارائه تمامی انواع با بهترین قیمتگذاری، توانسته است رضایت تمامی مشتریان خود را جلب نماید.

این مدل پرینتر برای استفاده‌های فروشگاهی، انبارداری و صنعتی کاربرد دارد و برای پروژه‌هایی که نیاز به حمل دستگاه دارند بسیار ایده‌آل است. از این دستگاه می‌توان برای برچسب زدن محصولاتی که ثابت هستند و می‌خواهید آن‌ها را به‌صورت دقیق و جزئی برچسب بزنید، مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه در دقیقه، 100 کالای مورد نظر خود را برچسب‌گذاری کنید. این چاپگرها یک هد مخصوص دارند و وظیفه آن انتقال حرارت به یک ریبون با جوهر جامد است. ریبون ها معمولاً از وکس، رزین، موم و ترکیبی از آن ها ساخته می شوند.

لیبل زن

حالات تخت، اتوماتیک، گرد، نیمه اتوماتیک و برخی دیگر از حالات، از جمله انواع لیبل زن صنعتی می باشند که ئر کسب و کار های پیر تیراژ مورد استفاده قرار می گیرند. فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ، قیمت و خرید کارتریج و پرینتر .فروش انواع قطعات و لوازم مصرفی پرینتر های لیزری و جوهرافشان.

در این نوع لیبل ، معمولا لیبل ها به صورت تک ، تک و روی یک برگ بزرگ و به صورت تیغ خورده کنار یک دیگر چیده شده اند ، طوری که با انداختن ناخن و خم کردن لیبل می توان آن لیبل تکی را از سایر لیبل ها جدا نمایید. این نوع لیبل به صورت شفاف بوده و برای جاهایی که می خواهید محصول از پشت لیبل نمایان باشد استفاده می شود .

  • برای اطلاع از قیمت پرینتر لیبل زن با واحد فروش رای دانا سیستم تهران تماس بگیرید.
  • از این رو انتخاب لیبل پرینتر با کیفیت و خوب بسیار حائز اهمیت است.
  • این نوع پرینتر که به آنها لیبل زن حرارتی نیز می‌گویند، توانایی چاپ انواع لیبل‌ها را نیز داشته و در مدل‌های بسیار متنوعی به فروش می‌رسند تا هر کسی با هر سطح از بودجه‌ای، امکان تهیه آنها را داشته باشد.
  • اما خوشبختانه به دلیل تنوع بسیار بالای لیبل پرینترها، همواره گزینه های با کیفیت و ارزان در دسترس هستند.

لیبل را می توان به معنای اتیکت و برچسب در نظر گرفت که کاربرد آن، به نمایش گذاشتن قیمت کالا و یا معرفی محصول است؛ این کار توسط نوعی دستگاه بسته بندی که آن را لیبل زن می نامند، انجام می شود. به عبارت دیگر لیبل حاوی اطلاعاتی است که توسط آن می توان نوع کالا را شناسایی کرد، که معمولاً بصورت بارکد های تک بعدی و دو بعدی می باشد. اینکه چه لیبل پرینتری ارزان محسوب می شود اول در وهله اول به نیازها شما و سپس به میزان بودجه ای که برای چاپ برچسب های بارکد اختصاص داده اید. برای مثال اگرچه پرینترهای رومیزی قیمت ارزان تری نسبت به نمونه های صنعتی خود دارند، اما برای محیط های آلوده مناسب نیستند.

این نوع پرینتر، از حرارت به طور مستقیم برای چاپ کردن بارکدها، برچسب‌ها، تصاویر گرافیکی و متن‌ها استفاده می‌کند؛ به این صورت که با استفاده از حرارت، سطح کاغذ یا ماده دیگری که قرار است چاپ روی آن انجام شود، تیره می‌شود.

البته اینکار را می توان با پرینترهای معمولی انجام داد ولی در چاپ در تیراژ بالا و روزانه این دستگاه لیبل زن است که بکار می آید. این دستگاه از رول لیبل خام و ریبون برای چاپ مداوم و سرعت بالا استفاده می کند و تنها مواد مصرفی آن همین دو قلم می باشد که توسط آوند پرینتر تامین می شود. به طور خلاصه می توان گفت که لیبل یا همان برچسب، کاغذهایی است که توسط پرینتر مخصوص خود لیبل پرینتر (که به آن دستگاه لیبل زن یا چاپگر لیبل نیز گفته می شود) چاپ شده و بر روی کالا درج می شود. لیبل پرینتر های صنعتی به ویژه برای محیط های صنعتی و آلوده طراحی و ساخته شده اند.

یا در مواردی که به عنوان مثال بسته بندی مربوطه در محیط مرطوب نگه داری می شود و رطوبت باعث از بین رفتن لیبل کاغذی تعمیر لیبل زن می گردد، این لیبل بسیار مناسب‌ تر است. این لیبل دوام فوق‌ العاده بالایی دارد و از کیفیت خاصی برخوردار است.

این روش در مقایسه با رویکرد قبلی، به‌مراتب راحت‌تر بوده و نیازی به جوهر یا ریبون نیز ندارد. باید توجه داشت که طول عمر لیبل‌های چاپ‌شده با این دستگاه‌ها، حداکثر 6 ماه بوده و گزینه‌ای عالی برای فیش‌ها یا لیبل‌های یک‌بار مصرف به حساب می‌آیند. در میان مدل‌های پرفروش چاپگر حرارتی، TP-1200 و TP-UNW میوا دو گزینه حرفه‌ای با توانایی بسیار عالی در چاپ انواع فیش‌ها هستند. گفتنی‌ست عمر هد بسته به مدل می‌تواند به بیش از 150 کیلومتر نیز برسد و لازم است کاربران، فیش پرینتر های حرارتی را به صورت جداگانه تهیه کنند.

این نوع لیبل پرینتر از پرینتر‌‌های رایج و ساده در بازار بوده که برای چاپ برچسب با حجم کاری کم تا متوسط مناسب است.

اولین تفاوت این دو نوع پرینتر‌ها در چاپ و کاغذ استفاده شده در آنها است. در چاپگر‌های معمولی از کاغذ برای چاپ و بر اساس تکنولوژی آنها جوهری یا لیزری بودن جوهر یا تونر استفاده می‌شود. این ریبون‌ها دارای ساختار رولی بوده و با رزین مخصوص سطح آن پوشیده شده است.

این نوع از لیبل پرینترها برای چاپ روی لیبل های غیرحرارتی و همچنین با لیبل هایی با هدف ماندگاری طولانی مدت مناسب می باشند.

لیبل پرینتر‌‌ها به سه دسته رومیزی، قابل حمل و صنعتی دسته بندی می‌شوند که هر کدام با توجه به کارایی و قابلیت‌های خود در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. توانایی چسباندن لیبل بر روی انواع مختلف ظروف از جمله قابلیت های بسیار پرکاربرد این سری از ماشین آلات صنعتی می باشد که در نوبه خود بی نظیر است. در حالت کلی این دسته از ماشین آلات، مناسب خط تولید های پر تیراژ می باشند و باید در محیط هایی با حجم بالا مورد استفاده قرار گیرند. اینکه برچسب شما نهایتا در چه ابعاد و با چه سایزی تولید می شود، نکته دیگری است که باید به آن توجه کنید.

همچنین روش کار با label machine در نسخه هایی جدید تولید شده متفاوت است. یکی از دلیل‌ های اصلی ایجاد این مسئله میزان دما بسیار بالا در پرینتر لیبل زن می باشد که به منظور برطرف نمودن آن می توان به وسیله ی نرم افزار دستگاه اقدام به کاهش درجه حرارت نمود تا کنتراست بارکد ها و همچنین نوشته های لیبل متناسب گردد. در این شرایط پیشنهاد می کنیم که برای تنظیم این موارد حتما به نمایندگی‌ های تعمیر پرینتر لیبل ‌زن مراجعه نمایید تا در اسرع وقت اقدام به برطرف نمودن مشکل شما نمایند. در پرینتر لیبل زن به دلیل وجود حرارت به منظور چاپ مطالب باید کاغذی حساس به حرارت قرار داده شود تا به سرعت عکس العمل نشان بدهد.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما