سونا، غزه و حق دفاع از خود

سید رضا موسوی; چند روز پیش رفتم سونا، اونی که جلوی سونا بود جلوی در ایستاد و اجازه نداد از سونا خارج بشیم، گفت ده دقیقه بمونی تا سموم دفع بشه. تو بدنت تو فاز ترحم بود و میخواست خشونتش رو توجیه کنه کمی جلوی در رفت تا از فواید سونا صحبت کنه و چند نفر پشت سرش از فرصت استفاده کردند و فرار کردند.

او با صدای بلند تهدید کرد که آنها را در استخر غرق خواهد کرد، سپس بیرون درب سونا ایستاد تا کسی بیرون نرود.

غزه زندانی است با شرایط سختی مانند آن سونا و جمعیت آن تحت فشار است.اسرائیل نیز مانند همین ظالم ورودی و خروجی غزه را بسته است و از ورود آب و برق و غذا جلوگیری می کند اما آن ظالم صدها بار دارد. مردم. بارها به اسرائیل. ، زیرا او مردم را ده دقیقه در سونا زندانی کرد، اما اسرائیل 75 سال است که مردم غزه و فلسطین را در شرایط سخت محاصره کرده و گاه قتل عام می کند. و قوی.

اگر چند دقیقه بیشتر در سونا می ماندیم، وضعیت سونا آنقدر گرم می شد که حتی آماده کشته شدن هم بودیم، اما مردم فلسطین چاره ای برای ترک سونا ندارند، آنها کم کم دارند در حالتی زندگی می کنند. مرگ و به تدریج بین مرگ و شهادت یکی را انتخاب کنید.

از بقیه دنیا انتظاری نیست، اما تعجب می کنم از عده ای که همیشه از مظلوم حمایت می کنند، اما حالا با حماس مخالفت می کنند که با مقاومت در برابر اسرائیل، مردم غزه را می کشد! اما مردم غزه به طور معمول در حالت مرگ تدریجی هستند و راه شهادت یا زندگی را به جای مرگ تدریجی انتخاب کرده اند.

اگر کسی نمی خواهد از مردم غزه حمایت کند، حداقل از مقاومت مردم آن سرزمین انتقاد نکند. آنها حق دارند از خود و سرزمینشان دفاع کنند، شاید روزی برای شما هم اتفاق بیفتد.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

پاربرگ سایت

تماس با ما