دو پنت هاوس و تراس آنها در ماه سپتامبر بازار را رهبری کردند

فروش دو پنت هاوس در یکی از جدیدترین کاندومینیوم های لوکس Upper East Side یکی از بسته ترین تعطیلی های مسکونی در شهر نیویورک در ماه سپتامبر بود.

باارزش‌ترین دارایی این زوج یک دوبلکس وسیع در بالای ساختمانی در خیابان 83 شرقی و خیابان سوم در یورک‌ویل، با چهار تراس سنگی عظیم و حتی چشم‌اندازهای چشمگیرتر از پارک مرکزی، رودخانه شرقی و شهر بود. به قیمت 32.5 میلیون دلار فروخته شد.

پنت هاوس دیگر کمی کوچکتر به قیمت 27.6 میلیون دلار فروخته شد. هر دو واحد حامی توسط خریداران ناشناس خریداری شدند.

این ساختمان 35 طبقه از سنگ آهک که توسط معماران Robert AM Stern طراحی شده و توسط گروه نفتالی و گروه راکفلر توسعه یافته است، سال گذشته تکمیل شد و در بهار امسال بسته می شود. به گفته سخنگوی توسعه، همه 86 واحد قبلا فروخته شده یا تحت قرارداد هستند.

(یکی دیگر از کاندوهای نفتالی، بلمونت، طراحی شده توسط معماران Robert AM Stern در خیابان مدیسون 1165 و خیابان 86 شرقی، نیز فروخته شد. یک پنت هاوس چهار طبقه در یک ساختمان 13 طبقه در ماه مارس به قیمت حدود 68 میلیون دلار بسته شد.)

بزرگترین فروش سلب حق مالکیت ماه در خیابان گرینویچ 443، یکی از محبوب ترین افراد مشهور در مرکز شهر TriBeCa، جایی که یک خریدار ناشناس 36 میلیون دلار برای پنت هاوس دوبلکس دیگر پرداخت کرد. این آپارتمان از قیمت اولیه 40 میلیون دلاری خود پایین آمد، اگرچه فروشنده ناشناس پس از تنها دو سال مالکیت آن هنوز 2 میلیون دلار درآمد داشت.

در دیگر فروش های قابل توجه سپتامبر، گری موتو، یک مدیر خرده فروشی کهنه کار و همسرش، کارن موتو، همچنین یک مدیر خرده‌فروشی، خریدار و معمار برای یک تعاونی سنترال پارک غرب پیدا کرد جین کافمن و همسرش تری ادر کافمن، یک پیانیست کلاسیک، یک آپارتمان در خیابان پنجم خرید. همچنین تعدادی خانه در محله وست ویلج تاریخی فروخته شد.

دوبلکس این گران‌ترین و بزرگترین آپارتمان در خیابان 83 شرقی 200 بود که به قیمت 32.5 میلیون دلار بسته شد. با مساحت تقریباً 6600 فوت مربع، دارای پنج اتاق خواب و شش و نیم حمام، یک کتابخانه که می تواند به اتاق خواب دیگری تبدیل شود، یک اتاق نشیمن عظیم با شومینه گاز، یک اتاق غذاخوری رسمی و یک اتاق رختشویی است.

اما شاید بهترین قسمت پنت هاوس فضای بیرون باشد. چهار تراس مطبوع – دو تراس در هر طبقه – به مساحت 1900 فوت مربع وجود دارد.

سطح پایین تراس ناهار خوری سنگ کاری شده طاقدار تماشایی در کنار یک طاقچه در مجاورت آشپزخانه دارد. در حدود 600 فوت مربع، بزرگتر از آپارتمان استودیویی متوسط ​​شما است. و خارج از اتاق نشیمن یک تراس طولانی 8×46 فوت وجود دارد.

در طبقه بالا دو تراس 33×22 متری وجود دارد که یکی از اتاق خواب مهمان و دیگری به سوئیت اصلی اتاق خواب متصل است که دارای دو کمد لباس بزرگ نیز می باشد.

خریدار در حین خرید از 200 East 83 PHC LLC استفاده کرده است.

پنت هاوس دیگر که حدود 27.6 میلیون دلار به خریدار فهرست شده با نام Unit PHA LLC فروخته شد، حدود 5800 فوت مربع مساحت دارد و دارای شش اتاق خواب و هفت حمام است. خارج از اتاق بزرگ یک ایوان باز 12×39 متری قرار دارد.

به گفته سخنگوی توسعه، صاحبان پنت هاوس ها، که گفته می شود هر دو ساکن محلی هستند، می توانند از امکانات رفاهی هتل مانند ساختمان نیز استفاده کنند. از جمله: استخر 70 فوتی، مرکز تناسب اندام، اتاق بخار و سونا. پارکینگ زیرزمینی در ساختمان وجود دارد که در صورت نیاز به ترک همه چیز باشد.

در خیابان گرینویچ 443این پنت هاوس دوبلکس 36 میلیون دلاری با گاراژ خصوصی خود نزدیک به 5600 فوت مربع وسعت دارد. چهار اتاق خواب، چهار و نیم حمام، یک اتاق خانوادگی با شومینه گازی و چند توکار، و یک کتابخانه که می تواند به یک اتاق خواب اضافی تبدیل شود وجود دارد. یک پارکینگ و دو انباری شامل معامله می باشد.

سوئیت اتاق خواب اصلی بخش قابل توجهی از سطح پایین را اشغال می کند و دارای کمد دیواری و قسمت نشیمن با بار مرطوب و شومینه است.

در سطح بالایی، فراتر از اتاق نشیمن وسیع با شومینه مرمری آن، دیواری از درهای شیشه‌ای تاشو به یک تراس زیبا و پیچیده باز می‌شود که چشم‌انداز وسیعی از منهتن پایین را ارائه می‌دهد. به نظر مکانی عالی برای آفتاب گرفتن جدی در ماه های گرم است.

مجتمع آپارتمانی بین خیابان‌های وستری و دسبروسس در زندگی قبلی یک انبار صحافی بود و 11 سال پیش به کاندو تبدیل شد. این مکان خانه چندین سلبریتی از جمله مگ رایان بازیگر و موسیقیدان برنده گرمی The Weeknd بوده است.

خریدار از NYC Sojourn LLC در معامله استفاده کرد.

دو اتاق خواب، دو و نیم حمام این همکاری در 115 Central Park West، با نام مستعار Majestic، توسط Mutos به قیمت 6.4 میلیون دلار فروخته شد. این زوج این دستگاه را در سال 2012 به قیمت 5.1 میلیون دلار خریداری کردند.

این آپارتمان در بازار با قیمت تقریباً 7.3 میلیون دلار، دارای چندین فضای داخلی و سقف‌های قفسه‌ای متمایز در بسیاری از شش اتاق، و همچنین چشم‌اندازهای پانوراما از پارک و منظره شهری اطراف است.

به عنوان خریدار درج شده است اریک نلسون.

آقای موتو موقعیت های رهبری متعددی را در صنعت خرده فروشی از جمله آن تیلور، لین برایانت، The Gap و Banana Republic داشته است. خانم موتو مدیرعامل Cashmere Sale بود، شرکتی که به خاطر فروشگاه های پاپ آپ معروف است.

کافمن ها 6 میلیون دلار برای همکاری در خیابان پنجم 105 پرداخت کرد، در خیابان 18 شرقی در منطقه Flatiron. خانه کاملاً بازسازی شده آماده نقل مکان آنها دارای سه اتاق خواب و سه حمام کامل، و همچنین یک آشپزخانه اوپن و یک اتاق عالی با صندلی ضیافت در کنار پنجره های بزرگ مشرف به خیابان است.

سوئیت اتاق خواب مستر دارای کمد دیواری بسیار بزرگ و حمام بزرگ مرمری با وان مجزا است. خانه همچنین دارای دو واحد ذخیره سازی است.

شرکت معماری آقای کافمن در هتل ها و مسکن چند خانواده تخصص دارد.

در منطقه تاریخی گرینویچ ویلجیک خانه ردیفی در خیابان بدفورد 75 به قیمت 10.9 میلیون دلار فروخته شد که 12.1 دلار کمتر از قیمت اولیه بود.

ساختمان آجری به سبک احیای یونانی با کمان جلویی کلاسیک 20 فوت عرض دارد و تقریباً 3400 فوت مربع فضای داخلی در چهار طبقه دارد، به‌علاوه یک سطح پایین‌تر تکمیل‌شده با سینمای خانگی، حمام کامل و لباس‌شویی. در مجموع سه اتاق خواب و چهار حمام کامل وجود دارد.

نمای بیرونی سازه قبل از جنگ بازسازی شده است، اما فضای داخلی کاملاً مدرن شده و با پرداخت‌های مدرن و پیشرفته مدرنیزه شده است. فضای باز کافی برای سرگرمی وجود دارد، از جمله یک تراس در سطح سوم و یک عرشه بام 14-17 متری.

نقطه کانونی خانه اتاق بزرگ شیشه ای و فولادی با سقف های 18 فوتی است که به یک باغ خصوصی دو طبقه باز می شود.

مالک جدید، که فقط به نام Cherry Tree Mews LLC شناخته می شود، همسایه معروفی دارد: خانه همسایه، در 75½ بدفورد، نه فوت و نیم عرض دارد، باریک ترین خانه در روستا.

آنها فروشنده بودند شیوا راجارامان، اجرایی فناوری و ایو توماس.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

پاربرگ سایت

تماس با ما