دریاچه مید: بقایای اسکلت کشف شده در خلیج کالویل به عنوان قربانی غرق شدن دهه 1970 شناسایی شد.



CNN

مقامات روز سه شنبه اعلام کردند که بقایای انسانی کشف شده در دریاچه مید در ماه اکتبر به عنوان یک مرد 39 ساله شناسایی شده است که گمان می رود نزدیک به پنج دهه پیش در این مخزن غرق شده است.

دفتر پزشکی قانونی/پزشکی شهرستان کلارک در بیانیه‌ای اعلام کرد که بازرسان پزشکی مشخص کردند که بقایای این اجساد متعلق به دونالد اسمیت، ساکن لاس‌وگاس است که طبق گزارش‌ها در آوریل 1974 غرق شد.

در این بیانیه آمده است: «هویت بر اساس تجزیه و تحلیل DNA و گزارش‌های مربوط به حادثه اصلی بود. «علت و نحوه آقای. مرگ اسمیت غرق شدگی و تصادفی بود.

بقایای اسمیت پس از اینکه غواصی در 17 اکتبر با استخوان انسانی در خلیج کالویل در منطقه تفریحی ملی دریاچه مید برخورد کرد، کشف شد که باعث شد تیم غواصی در پارک جستجو کند و بقایای اسکلت بیشتری را کشف کند.

بقایای اسمیت حداقل ششمین کشف بقایای انسان در این مخزن در سال گذشته بود، زیرا خشکسالی طاقت‌فرسا در غرب آمریکا سطح آب دریاچه مید را به پایین‌ترین سطح رسانده و باعث شده خط ساحلی آن به سرعت کاهش یابد.

این خط ساحلی همچنین تعداد انگشت شماری از قایق‌های غوطه‌ور شده قبلی، یک کشتی تاریخی دوران جنگ جهانی دوم و یکی از دریچه‌های اصلی ورودی آب مخزن را نشان داده است. اگرچه موج باران و برف اخیر در سراسر غرب سطح دریاچه را به میزان متوسطی افزایش داده است، کارشناسان می گویند که این بهبود تدریجی تأثیر بلندمدت کمی بر بحران شدید آب که غرب با آن مواجه است خواهد داشت.

پزشکان برای شناسایی هویت و علل مرگ سایر بقایای کشف شده در این مخزن تا کنون تلاش می کنند.

مقامات کانتی کلارک گفتند که یک مجموعه که در نزدیکی منطقه خلیج کالویل در 7 می 2022 پیدا شد، به عنوان توماس ارندت 42 ساله شناسایی شده است. خانواده ارنت گفتند که او در حالی که برای شنا در اواخر شب رفته بود، در حالی که خانواده با دوستانشان در حال قایق سواری در دریاچه بودند غرق شد.

بقایای دیگر اما هنوز شناسایی نشده است.

به گفته دفتر پزشکی قانونی، این شامل سه مجموعه از بقایای جزئی است که در اوت و ژوئیه در امتداد خط ساحلی ساحل محبوب بولدر دریاچه یافت شده است که همه متعلق به یک نفر است.

سگ هم شامل اولین مجموعه ای است که در 1 می پیدا شد، که در داخل یک بشکه فرسایش یافته با یک زخم واضح گلوله قرار گرفته است. بازرسان می گویند جسد متعلق به یک قربانی قتل است که احتمالاً در اواسط دهه 70 تا اوایل دهه 80 کشته شده و در دریاچه گذاشته شده است.

اما بدون شناسایی قربانی، بازرسان بسیار محدود هستند، ستوان. جیسون جوهانسون از واحد قتل پلیس متروپولیتن لاس وگاس سال گذشته به CNN گفت. او گفت که هر چه زمان بیشتر می گذرد، شانس یافتن شاهدان و مظنونان احتمالی کاهش می یابد.

«اگر به این فکر کنید که شاهدان شما یا افراد مرتبط با این پرونده چه سنی دارند، بسیاری از آنها هر روز پیرتر می شوند. و آنها در سنی هستند که شما باید نگران باشید، آیا آنها حتی زنده هستند؟ و بنابراین من می گویم که این احتمالاً بزرگترین نگرانی ما در حال حاضر است.”

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

پاربرگ سایت

تماس با ما