تبریک می گویم! تعمیرات چاپگر لیبل شما (در حال) دیگر مرتبط نیست

برای بسیاری از مشاغل، سرعت و ظرفیت کاغذ بسیار مهم است و امنیت نیز مهم است، به همین دلیل است که بسیاری از چاپگرهای تجاری ویژگی های امنیتی مانند چاپ با رمز عبور را ارائه می دهند. ویژگی های امنیتی سازمانی و ناوگان. این آماده است تا صفحه به صفحه (حداکثر 6000 در هر ماه) با گرافیک های اکسل و پاورپوینت رنگارنگ بی عیب و نقص و متن با کیفیت تایپ، با سرعتی که فقط گران ترین چاپگرهای سازمانی می توانند از آن عبور کنند، منتشر کند. MS431dw تقریباً کاملاً بین لیزرهای تک رومیزی یا شخصی و ماشین‌های سازمانی جا می‌شود، بنابراین دفاتر و گروه‌های کاری کوچک و متوسط ​​که فقط به چاپ سیاه و سفید جامد بدون قابلیت کپی یا اسکن نیاز دارند، آن را درست در چرخ‌خانه خود پیدا می‌کنند. این یک مدل منحصر به فرد نیست، اما همچنین یک مدل با فرمت گسترده است که با کاغذهای تبلوید (11 در 17 اینچ) و همچنین کاغذهای با اندازه حروف و قانونی مطابقت دارد. این کیت تعمیر راحت گرا متناسب با چاپگر برچسب Zebra S4M است و دارای قطعات اصلی Zebra است.

صرف نظر از اینکه چاپگر در کدام دسته خانگی یا تجاری قرار می گیرد، هزینه می تواند یک عامل کلیدی باشد. برخی از آنها چاپگرهای عریض هستند که برای چاپ روی کاغذ به اندازه سوپرتابلوید (13 در 19 اینچ) طراحی شده اند و بسیاری از آنها می توانند روی رول های کاغذی نیز چاپ کنند. این ماشین‌های با فرمت عریض دارای همان تغییرات بالقوه دیگر چاپگرهای اداری هستند، از چاپگرهای تک یا رنگی، فقط چاپگر یا MFP، جوهر افشان یا لیزری. اپسون مدت‌هاست که چاپگرهای هنری با فرمت عریض استثنایی را برای عکاسان حرفه‌ای ارائه کرده است و SureColor P900 نمونه‌ای خوب است. به طور خودکار بین جوهرهای مشکی عکس و سیاه مات جابه‌جا می‌شود و از تنوع گسترده و گران قیمت اپسون از کاغذهای هنری و عکس حداکثر استفاده را می‌برد. LabelWorks LW-PX900 اپسون یک قطعه تجهیزات جدی است (به تنهایی 299 دلار یا 379 دلار برای کیت لوکس اپسون با باتری قابل شارژ و کیف حمل سخت).

اکثر آنها بسیار قابل حمل هستند و یا با باتری عرضه می شوند یا باتری را در خود جای می دهند که می توانید جداگانه خریداری کنید. برخی از سازندگان چاپگر برنامه‌های اشتراک جوهر را نیز ارائه می‌کنند که می‌تواند هزینه‌های جاری را کاهش دهد، به خصوص اگر نزدیک به تعداد صفحات موجود در طرح چاپ کنید. نسبتا سریع است و با هزینه های جاری بسیار رقابتی، چاپ های با کیفیت بالا تولید می کند. دفاتر و گروه های کاری متوسط ​​و بزرگ، HL-L9310CDW را با آغوش باز پذیرفته و از همه چیز، از صفحه کنترل صفحه لمسی رنگی گرفته تا هزینه های اجرایی رقابتی آن لذت خواهند برد. دفاتر کوچک نیز به چاپ های گسترده نیاز دارند. بیشتر این چاپگرها برای دفاتر کوچک (با حداکثر پنج نفر) نیز مناسب هستند و بسیاری از آنها برای خانواده ها، به ویژه برای دانش آموزانی که اسناد زیادی را برای مدرسه چاپ می کنند، گزینه های بسیار خوبی هستند.

گزینه های ویژه شامل چاپگرهای لیبل، چاپگرهای قابل حمل، و چاپگرهای عکس اختصاصی و تقریباً اختصاصی هستند. چاپگرهای عکس تقریباً اختصاصی (400 تا 2000 دلار) برای عکاسان حرفه ای و علاقه مندان به عکس طراحی شده اند، اما تقریباً همه این چاپگرهای عکس به همان اندازه برای هنرمندان گرافیست مفید هستند، زیرا گرافیک های باکیفیت را نیز چاپ می کنند. چاپگرهای اداری خانگی (100 تا 400 دلار) عمدتاً جوهرافشان یا لیزرهای تک ارزان قیمت هستند و برای چاپ در تیراژ کم تا متوسط ​​ساخته شده اند. چاپگرهای اداری خانگی زیرمجموعه ای از چاپگرهای تجاری (100 تا 2500 دلار یا بیشتر) هستند که از مدل های جمع و جور برای استفاده کم حجم تا واحدهای غول پیکر روی زمین که می توانند یک بخش را لنگر بیاندازند، متغیر هستند. آنها برای چاپ در تیراژ کم ساخته شده اند، معمولاً کند هستند و همچنین هزینه جوهر بالایی دارند. در اینجا ما لیستی از تمام مراکز خدمات توشیبا در ایالت ویرجینیا (VA) ایالات متحده را داریم. ما همچنین خدمات اسکنر اسناد، دستگاه های فکس و دستگاه های فتوکپی را برای تمام مارک های برجسته مانند Lexmark، زیراکس، Brother، Canon، Konica Minolta، Kyocera Mita، Okidata، Ricoh و چاپگرهای شارپ ارائه می دهیم. این چاپگرها معمولاً به انواع مختلفی از نوارهای جوهر متکی هستند. به عنوان مثال، برخی از چاپگرهای تجاری می توانند هر سه نوع را به خوبی برای چاپ داخلی بروشورها و سایر مواد بازاریابی انجام دهند.

علامت گذاری سیم این نوع کابل ها سخت است، علامت گذاری کابل نوع قدیمی گران است و با استانداردهای برچسب گذاری شبکه جدید مطابقت ندارد. قابلیت‌های گزارش امنیتی گنجانده شده است که می‌تواند آدرس‌های IP و سایر داده‌های مربوط به اتصالات منشأ گرفته از شبکه خانگی یا اداری یا اینترنت را ضبط کند. اگر یک رایانه رومیزی، کنسول بازی و یک چاپگر شبکه دارید که از Wi-Fi پشتیبانی نمی کند، روتر با چهار پورت اترنت مناسب خواهد بود. برخی از مدل ها به شما امکان می دهند اسناد را از هر کجای دنیا برای چاپگر ایمیل کنید، سپس آنها را چاپ کنید. این مدل به دلیل پشتیبانی از حداکثر چهار اندازه مختلف چاپی متمایز است، برخی با پشتی چسب و برخی بدون.

آخرین مورد علاقه ما PJ883 است، یک مدل چاپ حرارتی که از کاغذ حرارتی به سبک فکس برای چاپ بدون جوهر استفاده می کند. ارزان نیست، کاغذ حرارتی دارای عمر محدود و بدون محو شدن است، و خروجی آن کاملا تک رنگ است، اما انعطاف پذیری اتصال و قابلیت حمل فوق العاده (تنها 1.34 پوند وزن دارد، با احتساب باتری آن) این مدل را به یک برنده برای این مورد بسیار خاص تبدیل کرده است.. اگر برای اجرای برنامه‌ها به رایانه خود متکی هستید، به آن دستگاه محدود می‌شوید، مگر اینکه ترتیبات خاصی انجام دهید. شما باید یک حافظه پنهان از کاغذ مخصوص نگهداری کنید، اما هرگز مجبور نخواهید بود که با مخازن جوهر سر و صدا کنید. مناطق خاصی از حافظه برای اهداف خاص، مانند مکان‌های 0 و 1 که توسط انباشته‌کننده‌ها استفاده می‌شوند، رزرو شده‌اند. کارت های حافظه فلش مینیاتوری Secure Digital قابل جابجایی microSD در ابتدا T-Flash یا TF نامیده می شدند که مخفف TransFlash هستند. فرمت‌های miniSD و microSD مستقیماً از یک بریدگی محافظت از نوشتن پشتیبانی نمی‌کنند، اما می‌توان آن‌ها را در آداپتورهای اندازه کامل قرار داد. حتی اگر بیشتر اوقات فقط یک نوع خروجی چاپ می کنید، ممکن است چاپگری بخواهید که بتواند کارهای دیگر را به خوبی انجام دهد.

من فکر می‌کنم نشانه‌هایی وجود دارد که شاید این وضعیت شروع به تغییر کرده است، اما مطمئناً روندی به سمت نازک‌تر کردن چیزها، چسباندن باتری‌ها و توقف در دسترس قرار دادن دفترچه‌های راهنمای خدمات وجود داشته است. بیشتر پرینترهای تجاری لیزری هستند (اگرچه جوهر افشان‌ها سال‌ها است که به این بازار راه پیدا کرده‌اند)، و بسیاری از آنها تک رنگ هستند و عمدتاً برای متن در نظر گرفته شده‌اند تا گرافیک و عکس. اگر وضوح DNS چندین نگاشت آدرس IP (سوابق منبع A) را از یک سرور DNS دریافت کند، و برخی از رکوردها دارای آدرس IP از شبکه هایی هستند که رایانه مستقیماً به آنها متصل است، حل کننده آن رکوردهای منبع را ابتدا قرار می دهد. SanDisk. وسترن دیجیتال نمونه اولیه اولین کارت SDXC 1 ترابایتی جهان را به نمایش گذاشت. بهتر از آن، با Rollo Ship Manager مبتنی بر ابر کار می کند که با 5 سنت به ازای هر برچسب پس از 200 اولین رایگان، یک رابط یکپارچه برای USPS، UPS و 13 پلت فرم خرید آنلاین به شما می دهد.

این نوع اتوبوس فقط از یک رابط 3.3 ولتی پشتیبانی می کند. مرحله 5: نوع رسانه بازیابی را انتخاب کنید و روی Continue کلیک کنید. به تنظیمات فروشگاه بروید و از منوی سمت چپ زیر پیکربندی ماژول، روی ویرایشگر قالب کلیک کنید. برخی از سایت ها استفاده از رنگ پارچه را برای رنگ آمیزی مجدد حروف توصیه می کنند. می توانید رنگ پارچه را از فروشگاه صنایع دستی یا آنلاین خریداری کنید. عکس های تکی یا گروه های عکس را همانطور که روی کاغذ عکس انجام می دهید، روی پارچه چاپ کنید. و ظرفیت کاغذ 600 برگ و حجم چاپ ماهانه توصیه شده 2000 صفحه آن در صدر رقابت است. ظرفیت کاغذ بسیار قابل افزایش ظرفیت کاغذ از حدود 100 برگ شروع می شود، اگرچه مدل های بالاتر می توانند تا 500 برگ را در خود جای دهند.

کتاب های سیمی از صفحات مجزا ساخته شده اند که هر کدام با یک خط سوراخ گرد یا مربع روی لبه صحافی سوراخ شده اند. این چاپگر از خط معتبر چاپگرهای تصعید رنگ Selphy می آید که با استفاده از "بسته های چاپ" که کاغذ و کارتریج های نوار رنگ را در یک جعبه بسته بندی می کند، خروجی در اندازه عکس فوری ارائه می دهد، که برای تعداد ثابتی چاپ خوب است. بازار چاپگرها مملو از پرینترهای قابل حملی است که می‌توانند عکس‌های مربعی به‌اندازه فوری یا به‌سبک اینستاگرام چاپ کنند، اما چاپگرهای قابل حمل واقعاً رایج نیستند که می‌توانند اسنادی به اندازه حرف را در کوتاه‌مدت ایجاد کنند. در این صورت، باید آن را تعویض کنید تا چاپگرتان دوباره کار کند.

افزودنی‌ها همیشه شامل اسکن می‌شوند که در صورت نیاز به اسکن سبک تا متوسط ​​می‌تواند راحت و مقرون به صرفه باشد. تنظیم حرارت بیش از حد می تواند نوار مومی در دمای پایین را بشکند. تقریباً در هر محیط اداری برای کار سبک تا متوسط ​​به اندازه کافی سریع است. تکنسین های حرفه ای ما به شما مراجعه می کنند و چاپگر SATO شما را سریع تعمیر می کنند. اینکه آیا با چاپگر ارزان قیمت صرفه جویی بیشتری خواهید کرد یا جوهر کم هزینه به میزان چاپ بستگی دارد (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد). برای رنگ دقیق، آنها از 12 کارتریج جوهر استفاده می کنند.

اکثر لیزرها و برخی جوهر افشان ها با عملکردهای اضافی شامل "چاپگر چندکاره" یا "MFP" در نام هستند، در حالی که بیشتر جوهرافشان و برخی لیزرها از "همه در یک" یا "AIO" استفاده می کنند. این دو اصطلاح و مخفف آنها قابل تعویض هستند. امروزه اکثر چاپگرها عملکردهای بیشتری را به غیر از چاپ اضافه می کنند. اما این دستگاه 279.99 دلاری MSRP با استفاده از اتصال Wi-Fi به جای اتصال USB یا اترنت، راحتی بیشتری را به شما می‌دهد. اما Brother راحتی و کیفیت چاپ قابل تحسینی را برای مشاغل کوچکی که مواد بازاریابی خود را تولید می کنند ارائه می دهد.

چه برای ابزار، قطعات جایگزین یا محصولات نهایی، بسیاری از مشاغل می توانند از چاپ سه بعدی فلزی بهره مند شوند. فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و کارآفرینان Etsy می‌توانند از تمام کمک‌هایی که می‌توانند برای حمل و نقل دریافت کنند استفاده کنند. کلاینت چاپ فاروس را برای چاپ از رایانه خود روی چاپگر فاروس در محوطه دانشگاه نصب کنید، یا از مرکز چاپ آتن (MobilePrint) برای آپلود یک سند استفاده کنید. Rollo X1040 تنها چاپگری نیست که در برچسب های حمل و نقل 4 در 6 اینچی برای مشاغل کوچک که بسته های زیادی را بیرون می آورند، تخصص دارد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد تعمیرات لیبل پرینتر – لحن مکالمه – لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما