چگونه ترک اعتیاد را به صورت آنلاین پیدا کنیم

نوردکویست، جوزف. نور لیزر می تواند آینده درمان اعتیاد باشد. اخبار پزشکی امروز. آینده مردم شما در دستان شماست. آنها اکنون زیبان دارند، اما بسیاری از افرادی که با آنها صحبت کردم، آن را چندان مفید نمی دانند. اگر Medicare دارید، در مورد پوشش Medicare برای خدمات ترک سیگار اطلاعاتی کسب کنید. برخی می گویند ترک سیگار به همان اندازه که ترک عادت هروئین سخت است، بنابراین جای تعجب نیست که وب سایت ها، محصولات و خدمات متعددی برای کمک به ترک سیگار اختصاص داده شده است. پاسخ کوتاه این است که قانون منع پخش تبلیغات سیگار فقط در مورد سیگار اعمال می شود نه به طور کلی محصولات تنباکو و جول از نظر فنی سیگار نیست. من هنوز به خودم می گویم فقط برای امروز ترک می کنم و به خودم این امکان را می دهم که اگر بخواهم فردا می توانم سیگار بخورم. فیلیپ گریزلی نوشت که «در حالی که برخی از منتقدان او را به‌عنوان فردی فرعی، غیرصادق و سرگرم‌کننده تصنعی رد کرده‌اند، مدافعان او پاسخ می‌دهند که نویسنده‌ای که بین میلیون‌ها نفر در اقشار مختلف جامعه محبوبیت دارد، باید چیزی ارزشمند را به همراه داشته باشد، و خطاهای او را نیز به‌خوبی معرفی می‌کنند. در صورت وجود، می توان نادیده گرفت».

خوب، برخی هستند. و برخی از پازل ها به قدری دیوانه کننده چالش برانگیز هستند که به نابغه شیطانی که آنها را نوشته است سوگند یاد خواهید کرد که از اعدادی استفاده می کند که مربوط به این دنیا نیستند. خوب، کار کرد. من همچنین دود سیگار را استنشاق کردم و آن را در یک دستمال سفید تمیز بیرون دادم و قهوه ای شدن دستمال کاغذی را تماشا کردم تا تصور کنم چه اتفاقی برای ریه هایم می افتد. افرادی که روزانه 20 نخ یا بیشتر سیگار می کشند، افرادی که اولین سیگار خود را ظرف 30 دقیقه پس از بلند شدن می نوشند و کسانی که علائم ترک شدید را تجربه می کنند، به احتمال زیاد از درمان جایگزین نیکوتین سود می برند.

اخیراً اخطاریه ای در مورد قوانین پیشنهادی صادر کرده است که از افراد علاقه مند دعوت می کند نظرات و ایده های خود را در مورد چگونگی کاهش واقعی نیکوتین ارائه دهند – مثلاً از چه روش های تکنولوژیکی باید استفاده کرد و آیا نیکوتین باید به یکباره قطع شود یا به تدریج کاهش یابد. بیرون به عنوان مثال، یک نوشیدنی منجر به نوشیدنی های بیشتر یا یک خط کوکائین منجر به نوشیدنی های بیشتر می شود. تشخیص دادم که یکی از مشکلاتم این بود که همیشه نیاز داشتم بدانم که سیگاری برای کشیدن دارم و مثلاً اگر درست در حال رفتن به رختخواب تمام می‌شدم باید بروم و کمی بخرم. و من نمی‌دانم که شما واقعاً می‌توانید این کار را فقط با فلش کردن برخی از تصاویر محصول انجام دهید، مگر اینکه محصولی واقعاً قانع‌کننده داشته باشید که اگر منطقی باشد، شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. آنها شغل خود را از دست داده اند و باید هر روز استفاده کنند.

از دست داد! کیت با پیروزی کیت شرمنده کریس شد و قراردادی امضا کرد تا میزبان جدید توتال دراما باشد. دومین کاری که انجام دادم این بود که مقداری چوب نعناع یا آب نبات گرفتم و آن ها را در طول روز مکیدم، و اگر دوست دارید می توانید آن ها را کم قند یا بدون شکر دریافت کنید و باز هم از این جدید اضافه وزن نخواهید داشت. عادت داشتن.' – MM رگ‌های خونی‌تان دوباره متورم می‌شوند و پوشش بینی‌تان پر از مخاط می‌شود و آبریزش بینی‌تان برمی‌گردد. به احتمال زیاد وزن اضافه خواهید کرد، زیرا با ترک سیگار متابولیسم شما به حالت عادی باز می گردد. سیگار شما را در معرض خطر انواع مختلف سرطان از جمله سرطان دهان، زبان و گلو، سرطان ریه، سرطان مثانه، سرطان کلیه و سرطان معده قرار می دهد. علاوه بر بیماری های شناخته شده مرتبط با ریه، سیگاری ها خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب، سکته مغزی و سرطان های مثانه، دهانه رحم، کلیه، معده و رحم را نیز افزایش می دهند. بعد از سه سال تلاش برای ترک سیگار، بالاخره کاری را که باید از اول انجام می‌دادم انجام دادم.

این برنامه محبوب ترک سیگار رایگان ارائه می شود و برای کمک به شما برای ترک سیگار و کاهش اعتیاد به نیکوتین وجود دارد. یک چیز خوب در مورد آنها این است که آنها کاملا رایگان هستند و تنها شرط عضویت، تمایل به توقف استفاده از آن است، بنابراین اگر در حال خواندن این مطلب هستید، شانس این است که شرایط مورد نیاز را برآورده کنید. Nicotine Anonymous بر اساس 12 مرحله است و جلسات رایگان است. مغز انسان تا حدود 25 سالگی رشد می کند و تحقیقات نشان داده است که نیکوتین – جزء اعتیاد آور در سیگارهای الکترونیکی و سایر محصولات تنباکو – می تواند مانع از این رشد شود و بر بخش هایی از مغز که توجه، یادگیری، خلق و خو و کنترل تکانه را کنترل می کنند، تأثیر بگذارد..

هنگامی که سیگار را ترک می کنید، سیستم ایمنی بدن شما دیگر در معرض قطران و نیکوتین قرار نمی گیرد. این کار اثر ضد احتقان را از بین می برد و همان فشار دادن بطری که قبلاً به شما آرامش می داد دیگر کمکی نمی کند. شاید سیگار به آرامش شما کمک کند، بنابراین به جای آن تمرینات تنفس عمیق را انجام دهید. او گفت: "تو هنوز با ورزشکاران در خانه ات سیگار می کشی؟" از زمانی که آن را برای عموم منتشر کردم، بسیاری از افراد که هنوز با ماری جوانا دست و پنجه نرم می کردند به برنامه من پیوستند. اگر متقاعد نیستید که برنامه من به شما کمک کرده است که ترک کنید، فقط پول خود را پس بگیرید. با نگاه کردن به گذشته، می دانم که کلید برای من ادامه دادن به تلاش بود – بارها و بارها. نمی دانم می توانم ادامه دهم یا نه. برای تقویت عزم خود، می‌تواند از وب‌سایت‌های بازیابی با انجمن‌های گفتگو که توسط متخصصان اعتیاد مدیریت می‌شوند، بازدید کند. و اعضای این انجمن‌ها که بچه‌ها دور هم جمع می‌شوند و در مورد تیغ‌های قدیمی‌شان که استفاده می‌کنند صحبت می‌کنند، و بنابراین من وارد این سبک اصلاح شدم که پدربزرگ‌های ما با این تیغ‌ها اصلاح می‌کردند.

هیچ شرم آور نیست که به افرادی که برای کمک در آنجا هستند تکیه کنید، چه دوستان، خانواده، اعضای یک گروه 12 مرحله ای یا متخصصان درمان اعتیاد، مشاوران و روانشناسان. درمان اعتیاد به مواد مخدر که به دنبال سم زدایی انجام می شود، بسته به نیاز شما، از فردی به فرد دیگر متفاوت است. اولین مورد این بود که دکتر من داروی ضد اضطراب لورازپام (آتیوان) را 0.5 میلی گرم دو بار در روز تجویز کرد. به جای اینکه دکتر به من بگوید که چقدر برای سلامتی من ضرر دارد، او به من گفت که چقدر برای سلامتی پسرانم که همیشه در اطرافم بودند، مضر است. اولین بار اشتباه من این بود که «Middlemarch» را مانند یک رمان معمولی خواندم.

در واقع، من فقط یک سیگار را ترک کردم: سیگار بعدی. آنها به دنبال بازی آسان نرفتند و آنها را به چدار گیر نکردند. آنها به موش ها میل شدیدی برای کوکائین دادند. مطالعه روی موش‌ها شواهد بیشتری نشان می‌دهد که کمبود قشر جلوی مغز بر اعتیاد تأثیر می‌گذارد. Chen, Billy T. "نجات کم‌فعالی قشر پیشانی مغز ناشی از کوکائین از جستجوی اجباری کوکائین جلوگیری می‌کند." طبیعت. نه. این ماهیت هیچ بیماری مزمن و عود کننده ای نیست. روز بعد آمد و من طبق معمول رفتم سر کار و حتی به آن فکر نکردم. آیا فکر می‌کنید اینطور است، آیا فکر می‌کنید اگر این کار را می‌کردید می‌توانست خیلی طاقت‌فرسا باشد، تا آخر عمر به این فکر می‌کنید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کمپ ترک اعتیاد – https://camppadideh.com/ – لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما