چرا وندی در کانادا موهای طلسم سر قرمز نمادین خود را خاکستری کرده است

واحد کانادایی غول فست فود یک عکس پروفایل جدید روی او فید توییتر پنجشنبه که وندی را داد خوک‌های قرمز نمادین یک سایه خاکستری ملایم. شرکت ارسال شده تصویر، با هشتگ‌های #LisaLaFlamme و #NewProfilePic و شرح «چون یک ستاره بدون توجه به رنگ مو، یک ستاره است» با استفاده از دو ایموجی ستاره. روز شنبه بیش از 45000 لایک داشت.

لافلم بیش از 30 سال در رسانه بل به عنوان گزارشگر و گوینده اخبار در CTV National News کار کرد که 11 سال آخر به عنوان مجری آن بود. در این ماه، او فاش کرد که در 29 ژوئن به او گفته شد که قراردادش در حال پایان است و کار او در این شبکه به طور ناگهانی به پایان می رسد.

در ویدئویی که در 15 آگوست در توییتر منتشر شد، لافلم گفت که از تصمیم برای رها کردن او “بی‌بین” شده است، و اینکه “ترک CTV به شیوه‌ای که انتخاب من نیست، ناراحت کننده است.”

خبر تمدید نشدن قرارداد او در کانادا با واکنش‌های قابل توجهی مواجه شد، با این ادعا که تصمیم او برای متوقف کردن رنگ کردن موهای بلوند در طول همه‌گیری، عامل اصلی تصمیم شرکت بود. لافلام در این ویدئو گفت: «در سن 58 سالگی، هنوز فکر می‌کردم زمان بیشتری برای گفتن داستان‌هایی که بر زندگی روزمره ما تأثیر می‌گذارند، دارم.

در بیانیه ای، میرکو بیبیک، رئیس و مدیر اجرایی Bell Media گفت رنگ موی LaFlamme هیچ ارتباطی با تصمیم شرکت برای رها کردن او ندارد. وی با بیان اینکه این شرکت در حال اجرای یک بررسی مستقل است، گفت: «اینطور نیست.

CNN برای اظهار نظر با Bell Media تماس گرفته است.

چرا بنیانگذار وندی امپراتوری برگر خود را به نام دخترش نامگذاری کرد - و از این کار پشیمان شد
مایکل ملینگ، یکی از مدیران Bell Media، پس از گزارش The Globe and Mail مبنی بر اینکه چه کسی تصمیم به سفید شدن موهای لیزا را تایید کرده است، از شرکت مرخصی می گیرد. ملینگ، معاون Bell Media، شرکت مادر CTV، ریاست بخش اخبار را در ژانویه آغاز کرد. او بود که خبر داد لافلم که دیگر نقش خود را در برنامه خبری حفظ نخواهد کرد.
وندی تنها برندی در کانادا نیست که حمایت خود را از LaFlamme نشان می دهد. اگرچه به مجری سابق اخبار به طور خاص در آن اشاره نشده بود، Dove Canada کمپینی راه اندازی کرد هفته گذشته از فالوورهای خود خواست تا تصاویر نمایه خود را به رنگ خاکستری تغییر دهند و 100000 دلار به سازمانی که از محیط های کاری فراگیر برای زنان حمایت می کند اهدا کرد.
حساب توییتر Sports Illustrated Swimsuit جلد لباس شنای امسال خود را با حضور مای ماسک، مادر ایلان ماسک که موهای خاکستری نیز دارد، با این نظر که «ما با Dove@ در حمایت از زنانی که با اطمینان پیر می‌شوند، خاکستری می‌شویم، دوباره توییت کرد. ”
حساب توییتر Dove’s Canada جواب داد به توییت وندی با یکی از خودش: “زیبا به نظر می رسد، وندی!” می گوید، با هشتگ #KeepTheGrey. روز شنبه تقریبا 6000 لایک داشت.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما