چت ربات بوتاتوی BuzzFeed یک تغییر هوش مصنوعی در توصیه های غذایی ایجاد می کند

BuzzFeed قدرت رو به رشد رسانه های اجتماعی را به یک تجارت رسانه دیجیتال به ارزش بیش از یک میلیارد دلار در اوج خود تقسیم کرد. اما زمانی که غول‌های فناوری در پشت پلتفرم‌های اجتماعی از انتشار فاصله گرفتند، ارزش‌گذاری BuzzFeed کاهش یافت.

برای بازگشت، BuzzFeed دوباره به فناوری جدید روی آورده است: هوش مصنوعی.

این شرکت از زمان اعلام برنامه‌های خود برای ترکیب هوش مصنوعی در چند ماه پیش، آزمایش‌های مختلفی را انجام داده و بیش از بسیاری از ناشران از این فناوری استقبال کرده است. روز سه‌شنبه، BuzzFeed جاه‌طلبانه‌ترین پیشنهاد خود را معرفی کرد، یک ربات چت رایگان به نام Botatouille (بدون ارتباط با سرآشپز موش پیکسار)، که توصیه‌هایی را از Tasty، برند غذایی BuzzFeed ارائه می‌دهد.

Botatouille با استفاده از فناوری ساخته شده است که برنامه محبوب ChatGPT OpenAI را هدایت می کند، که با دستور العمل های خوشمزه و داده های کاربر سفارشی شده است.

روز بارانی؟ بوتاتویی سوپ فلفل یا عدس زمستانی را توصیه می کند. احساس تنهایی؟ بوتاتویی کوکی‌های شکلاتی یا کاری سبزیجات را پیشنهاد می‌کند. بوتاتوی همچنین ممکن است پای چوپان را توصیه کند، که به طعنه گفت دستور غذای مادرش است.

جونا پرتی، مدیر اجرایی این شرکت می‌گوید: «برای من تغییر از نوعی موج فروپاشی اجتماعی به موج رو به رشد هوش مصنوعی مولد، یک انتقال هیجان‌انگیز است. و من فکر می‌کنم چیزهایی وجود دارد که ما قطعاً می‌توانیم یاد بگیریم تا مطمئن شویم که ارزش ماندگارتری را از یک روند فناوری به دست می‌آوریم.»

اگرچه BuzzFeed یکی از اولین شرکت های رسانه ای است که هوش مصنوعی را آزمایش کرده است، بسیاری دیگر به این فکر می کنند که چگونه با آن سازگار شوند. مدیران بلومبرگ، اینسایدر و نیویورک تایمز همگی در حال سنجش احتمال افزایش ریسک در کسب و کار فعلی خود هستند.

مشکلات احتمالی شامل از دست دادن ترافیک موتورهای جستجو است، زیرا چت ربات های مجهز به هوش مصنوعی به سوالات جستجو پاسخ می دهند. و برخی از شرکت‌هایی که از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کنند، قبلاً مقالاتی حاوی خطا منتشر کرده‌اند.

آقای. پرتی ماه گذشته BuzzFeed News را تعطیل کرد، اما به گفته او، BuzzFeed در آینده قصد دارد با هوش مصنوعی آزمایش کند تا تجارت خبری خود را که اکنون با نام تجاری HuffPost سازماندهی شده است، تقویت کند.

آقای. Peretti گفت که این ممکن است شامل استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به ایجاد سرفصل برای موتورهای جستجو یا روش‌های طوفان فکری برای گفتن داستان‌های خاص باشد.

Botatouille از فناوری استفاده می کند که برنامه محبوب ChatGPT OpenAI را هدایت می کند، که با دستور العمل های خوشمزه و داده های کاربر سفارشی شده است.اعتبار…میشل گروسکوپف برای نیویورک تایمز

اما او گفت که آینده ای را پیش بینی نمی کند که در آن از هوش مصنوعی برای جایگزینی خبرنگاران HuffPost استفاده شود.

او می گوید: «حتی اگر مثل یک مدیر عامل شرور بودید که سعی می کرد همه روزنامه نگاران را با هوش مصنوعی جایگزین کند، بسیار ناموفق خواهید بود. پرتی گفت. “این در بخش تجاری کار نخواهد کرد.”

او گفت که چندین درس از رابطه ناهموار BuzzFeed با رسانه‌های اجتماعی را در آزمایش‌های هوش مصنوعی به کار می‌برد.

زمانی که BuzzFeed از رسانه های اجتماعی برای گسترش مخاطبان خود استفاده می کرد، همیشه سودآوری را در اولویت قرار نمی داد. این شرکت به سرعت رشد کرد، اما از آن زمان در روزهای سخت تری قرار گرفته است. اکنون ارزش آن نزدیک به 90 میلیون دلار است – بخش کوچکی از اوج 1.7 میلیارد دلاری آن در سال 2016. تعطیلی BuzzFeed News ده ها شغل را تحت تأثیر قرار داد.

این شرکت اکنون از همان ابتدا بر ایجاد یک تجارت پایدار متمرکز است. پرتی گفت. او گفت که BuzzFeed قصد دارد از هوش مصنوعی برای فروش اشتراک به کاربران خود با ارائه خدمات شخصی و تعاملات سفارشی در پیشنهادهایی مانند Botatouille استفاده کند.

او می‌گوید: «ما خیلی بیشتر روی کسب درآمد متمرکز شده‌ایم و خیلی زودتر از آن روزها روی آن تمرکز کرده‌ایم. پرتی گفت.

یک سوال بزرگ برای BuzzFeed: آیا Botatouille کار خواهد کرد؟

قبل از شرکت در یک مهمانی در عصر یکشنبه، از ربات چت خواستم دستور پخت دسته ای کوکتل را توصیه کند.

“سلام! به نظر می رسد که شما برای مهمانی آماده اید!» بوتاتوی با لحن معمولی خود پاسخ داد – و توصیه ای به نوشیدن مسئولانه اضافه کرد. “من “بوزی حبابی شربت پانچ” را توصیه می کنم. این یک نوشیدنی مفرح و میوه ای است که برای مهمانی عالی است.»

سپس بوتاتوی دستور غذا را به اشتراک گذاشت، معجون منسجمی از ودکا، شامپاین و آب میوه از کنسانتره، که روی آن یک پیمانه شربت رنگین کمان قرار داده شده بود.

بعداً از بوتاتویی خواستم که برای یک کارگر رسانه دیجیتال بیکار شده غذا پیشنهاد کند. در ابتدا برای دادن پاسخ به مشکل برخورد کرد. اوه او گفت: «مشکلی پیش آمد.

سپس یک ایده داشت.

“هوم، به نظر می رسد که شما ممکن است کمی احساس ناراحتی کنید. در مورد من غذایی توصیه می کنم که روحیه شما را بالا ببرد، چطور؟ بوتاتوی گفت. برای یک کارمند رسانه دیجیتال بیکار شده، پیشنهاد می کنم آماده سازی غذای مرغ و سبزیجات در یک تابه را به دو روش امتحان کنید.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما