هوش مصنوعی DALL-E اکنون می تواند چهره افراد را ویرایش کند

فرارو- شرکت OpenAI، توسعه دهنده هوش مصنوعی DALL-E، به تازگی این سیستم را به قابلیت جدیدی مجهز کرده است که می تواند تصاویر چهره انسان را ویرایش کند.

बह रोगल फरारो बह निकल अग रहनामातो، این توانایی قبلاً به دلیل ترس از سوء استفاده یک ویژگی غیرمجاز در نظر گرفته می شد. OpenAI اکنون اعلام کرده است که فیلترهایی را برای حذف تصاویر حاوی مسائل جنسی، سیاسی و خشونت آمیز در نظر گرفته است و پس از اعمال آنها، این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. کاربران می توانند از این قابلیت برای ویرایش عکس ها به روش های مختلف استفاده کنند.

آنها می توانند تصویر شخصی مورد نظر خود را در این سیستم آپلود کرده و آن را به دلخواه ویرایش کنند. به عنوان مثال، آنها می توانند ویژگی های خاصی از یک فرد مانند لباس یا مدل مو را تغییر دهند. این ویژگی بدون شک برای بسیاری از افراد از جمله عکاسان و فیلمسازان مفید خواهد بود.

با اعلام این خبر، OpenAI در نامه ای به مشتریان خود گفت: با پیشرفت های صورت گرفته در سیستم امنیتی ما، DALL·E اکنون آماده پشتیبانی از اجرای این قابلیت است. در عین حال، احتمال آسیب ناشی از گسل های عمیق را به حداقل می رساند».

OpenAI به عنوان یک شرکت با بودجه خوب و مرتبط با غول های فناوری مانند مایکروسافت، رویکردی نسبتا محتاطانه در پیش گرفته است. از رقبای این هوش مصنوعی می توان به Stable Diffusion اشاره کرد که در حال حاضر محدودیت های کمتری در این زمینه برای کاربران خود دارد.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما