نظر | ترامپ ممکن است با پیگرد قانونی روبرو شود. آمریکا با یک آزمون روبروست

البته، دونالد ترامپ به رسانه های اجتماعی رفت تا حدس بزند که او در روز سه شنبه این هفته دستگیر خواهد شد و – شگفتی بزرگ – معلوم شد که این درست نیست.

البته، او در تلاش است تا پیروان خود را با این احتمال تحریک کند که رهبر محبوب آنها با اتهامات جنایی روبرو شود و همزمان از آن برای فشار دادن آنها برای پول بیشتر استفاده کند.

البته، بسیاری از جمهوری خواهان نه تنها به دفاع از ترامپ می شتابند، بلکه به دنبال هر فرصتی هستند تا دموکرات ها را مورد ضرب و شتم قرار دهند و آنها را منافق خطاب کنند که به دنبال پاسخگویی ترامپ هستند.

البته، بسیاری از دموکرات‌ها از یک سو از این ایده که اتهامات ممکن است شروع به چسبیدن به اسلیک دونالد شود، لذت می‌برند، اما از سوی دیگر، خود را به گره‌هایی می‌پیچانند که نگران این هستند که آیا کیفرخواست واقعاً جایگاه او را نزد پایگاه‌اش تقویت کند یا خیر.

اگر یک رئیس جمهور سابق متهم شود، بی سابقه خواهد بود. اما جو بسیار آشنا خواهد بود، نوعی دژاووی سیاسی، زیرا در چرخه تکراری از واقعیات دوران ترامپ گیر افتاده ایم: دفاع از شرکای سیاسی تندرو، فرسایش سریع هنجارها و سکوت فلج کننده در میان آن ها. که می تواند سوء استفاده های خود از قدرت را بررسی کند.

حذف کامل پیامدهای حقوقی و سیاسی کیفرخواست ترامپ غیرممکن است، اما از آنجا که مردم تشنه تئوری‌ها هستند و کارشناسان برای ارائه آن‌ها تلاش می‌کنند، ما غرق در برداشت‌های بعدی درباره اتفاقات بعدی هستیم.

اما من شما را به چالش می کشم تا همه اینها را تنظیم کنید.

ما ترامپ و نحوه عملکرد او را می شناسیم. او سعی می کند – اغلب با موفقیت – نکات منفی خود را به نکات مثبت تبدیل کند، کارهای نادرست خود را انکار کند، در حالی که متهم می کند کسانی که سعی در پاسخگویی به او دارند مقصر واقعی هستند.

استراتژی ترامپ از همان ابتدای حمله سیاسی خود بی اعتبار کردن یا نابود کردن دروازه بانان در عرصه سیاست و رسانه بوده است که ممکن است روزی از آنها خواسته شود تا او را افشا کنند. (جب بوش “کم انرژی”، کسی هست؟) او همچنان آنها را ضعیف، ناصادق و بیرون می خواند تا هر کسی را که از او حمایت می کند، جذب کند.

و هر بار که تلاشی برای پاسخگو کردن او از ارائه مناسب‌ترین پیامدها کوتاهی می‌کند، او آن را یک پیروزی و «شکست» تلاش را دلیلی بر عدم مشروعیت خود می‌داند. سپس او همه اینها را در لفاظی های خود جمع می کند تا این ادعای خود را تقویت کند که همه تحقیقات از او و اعضای حلقه نزدیکش به یک کمپین آزار و اذیت سیاسی تبدیل می شود.

ترامپ در ویدئویی که اوایل صبح روز سه‌شنبه منتشر کرد، اظهار داشت که “تحقیقات وحشتناک، چپ رادیکال و دموکرات درباره رئیس جمهور مورد علاقه شما، من، تنها ادامه نفرت انگیزترین شکار جادوگران در تاریخ کشورمان است.” افزود: برای همیشه ادامه دارد.

او در ادامه تحقیقات بازپرس ویژه رابرت مولر را که ارتباطات کمپین او با روسیه را در جریان انتخابات سال 2016 بررسی کرد، “یک فریب” خواند و ادعا کرد که بازرسان “حتی از کمپین من جاسوسی کردند.” او سپس در تحقیقات جدید – تحقیقات اسناد طبقه بندی شده، تحقیقات مداخله در انتخابات جورجیا و اتهامات مربوط به پرداخت پول های خاموش به استورمی دانیلز، مشارکت می کند.

ترامپ هرگز نخواهد کرد توجه داشته باشید این مرد باش او هرگز در برابر هر اتهامی تسلیم نمی شود یا ابراز پشیمانی نمی کند. میره دعوا کنه و دقیقاً به همین دلیل است که مردمش او را می پرستند. به همین دلیل آنها به حمایت و دفاع از او ادامه خواهند داد. آنها می خواهند مانند او باشند: مجبور به عقب نشینی نشوند، حتی وقتی اشتباه می کنند.

ترامپ به طور شهودی این را درک می کند، بنابراین به طور مداوم این ایده را تغذیه می کند که او نماینده آنها در جنگ ایدئولوژیک است. او در همان ویدیو گفت: «آنها دنبال من نمی آیند، دنبال شما می آیند. من فقط سر راه آنها ایستاده ام و همیشه در راه آنها خواهم بود.”

مقامات جمهوری خواه و استراتژیست هایی که می خواهند مقامات و استراتژیست های جمهوری خواه باقی بمانند نیز این را می دانند. بنابراین اکثر آنها یا به محکومیت دادستان ها توسط ترامپ می پیوندند یا سکوت می کنند.

دموکرات ها نیز این را می دانند و آنها را نگران می کند.

اما در نهایت، آنها نمی توانند اجازه دهند این مهم باشد. هیچ دنیایی وجود ندارد که حامیان ترامپ در صورت مجازات او آن را بپذیرند. تلاش برای یافتن یک نقطه توافق با آنها در مورد ترامپ یک کار احمقانه است. آنها دیوانه خواهند شد. به آنها اجازه دهید.

جمهوری خواهان دادستان ها را به حزب گرایی و تجاوز متهم خواهند کرد. به آنها اجازه دهید.

ترامپ مثل یک بچه جیغ خواهد زد. به او اجازه دهید.

ما در نقطه‌ای از تاریخ کشور هستیم که از ما خواسته می‌شود آنچه را که من ناراحتی لازم می‌خوانم تحمل کنیم، نقطه‌ای که در آن چیزی از نظر اخلاقی درست است – و از نظر اخلاقی اجتناب‌ناپذیر – اما زمان‌بندی سیاسی مشکل‌ساز است.

ما قبلاً با این لحظات روبرو بوده‌ایم، و اغلب اوقات از موقعیت اخلاقی برای موقعیت سیاسی اجتناب کرده‌ایم – از اجازه دادن به شکست بازسازی و اجازه دادن به جیم کرو برای برخاستن، به تأخیر انداختن به رسمیت شناختن حقوق دگرباشان جنسی، تا اصلاحات پلیسی. در مواجهه با وحشت عمومی در مورد جرم و جنایت.

حرکت رو به جلو، بدون عذرخواهی و با عدالت، با پیگرد قانونی ترامپ، آزمون دیگری است که کشور ما با آن روبروست و فرصت دیگری برای کشور ما برای انتخاب درست – یا اشتباه – دارد.

تاریخ همیشه در حال تماشا و ثبت است.

ترامپ به خوبی در خاطر نخواهد ماند. من معتقدم که او نشانگر یکی از زمان هایی خواهد بود که کشور به از دست دادن خود نزدیک شد. سوالی که باید به آن پاسخ داده شود این است که چگونه بقیه ما را به یاد خواهند آورد.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

Digital currencyHome Appliancesdigital currency channeldigital currency tutorialPurchase guideاخبار جدیددانشگاهخبرThe price of the chandelierbuying from shop
تماس با ما