نظر | تام کروز و جنون اسکار

من محله کارولینای شمالی خود را دوست دارم، که بسیار خوش شانس است، زیرا در دوران جنون املاک و مستغلات اواسط سال 2021 به اینجا نقل مکان کردم و خانه ام را در حالت وحشت زده خریدم، بر اساس یک تور iPad، یک دوست و ماهواره. تصویرسازی. من فراوانی درختان را ارزشمند می دانم. ترکیبی از حیاط‌های آراسته و وحشی‌تر؛ نزدیکی مسیرهای جنگلی که من و ریگان می‌توانیم (و انجام می‌دهیم) در هر تعداد مسیر دنبال کنیم.

اما من اسم محله را دوست ندارم. من نمی فهمم چرا باید یکی داشته باشد. “بلندی”؟ ما در اسکاتلند نیستیم. ما نزدیک اسکاتلند نیستیم. و با یک بار بازدید از ارتفاعات اسکاتلند، می توانم بگویم که ما هیچ یک از آثار آن را نداریم – نه کوه، نه دریا، نه گوسفند. به جای دریاچه نس، ما یک نهر باریک داریم که در آن مجموعه ای از موجودات وجود دارد که هیچ کس آنها را هیولا نمی خواند. اما “The Highlands” در واقع در یک دیوار سنگی در یکی از دو ورودی به شبکه کوچک ما از حدود 10 بلوک حک شده است. چه تخیل و تظاهر مضحکی

ما تنها نیستیم نیم مایلی دورتر، دسته‌ای از خانه‌های شهری متصل هستند که با تابلوی نزدیک به‌عنوان «میدان تاکستان» شناسایی شده‌اند. خانه‌های شهری Cabernet Drive، Chateau Place، Napa Valley Way و Sonoma Way را اشغال می‌کنند. آنها در کالیفرنیا نیستند. آنها در یا نزدیک هیچ کشور شرابی نیستند. آنها به یک قصر نزدیک نیستند. و در حالی که من سعی می کنم هرگز زودباوری مردم را دست کم نگیرم، شک دارم که ساکنان میدان تاکستان در این توهم باشند که پینو نوآر فقط یک دور انداختن انگور درست می شود.

برچسب‌های آرزویی البته بخش بزرگی از بازاریابی هستند، اما وقتی آنها تا این حد از حقیقت دور می‌شوند، نمی‌فهمم و این سفر به ویژه زمانی که ساختمان‌های مسکونی و خیابان‌ها نام‌گذاری می‌شوند، خنده‌دار است. جای دیگری در شعاع حدوداً پنج مایلی خانه من: سیلور کریک و سانست کریک (وقتی که شما فاقد رودخانه هستید، نهرها را رمانتیک می کنید). Bayview Drive (هیچ جایی نزدیک یک خلیج مناسب نیست). Mimosa Drive (معروف به برانچ های خوش طعمش؟). Orchard Lane (احتمالاً به این زودی ها در آنجا سیب نخواهید داشت).

و نزدیک شما؟ اگر نام‌های خنده‌دار و ناهماهنگی وجود دارد و راه‌های فرعی وجود دارد، لطفاً آن نام‌ها را همراه با نکاتی درباره چرا با ارسال ایمیل به من در اینجا، آنها بسیار ناسازگار هستند. (لطفاً «نام محله ها» را در قسمت موضوع قرار دهید و در انتهای ایمیل، نام کامل و شهر یا شهر محل سکونت خود را بنویسید.) اگر نمونه های خوبی جمع آوری کنم، در خبرنامه آینده منتشر خواهم کرد.

در همین حال، با روحیه سال 2023 بهتر و سالم‌تر، متعهد می‌شوم که دویدن‌های بیشتری را در محله‌ام انجام دهم، از اینورنس وی به سمت Lochlaven Lane و سپس به Skye Drive. من یک تور کامل در ارتفاعات انجام خواهم داد! شاید به جای شورت دویدن، لباس مخصوص دویدن بپوشم.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

Digital currencyHome Appliancesdigital currency channeldigital currency tutorialPurchase guideاخبار جدیددانشگاهخبرThe price of the chandelierbuying from shop
تماس با ما