مو فرفری‌های فولاد محبوب السد (مقابل)

کد خبر : 1939997 |
05 خرداد 1402 ساعت 12:36 |
30.8K بازدید |

3
نقطه نظر

دومین غول فولادی حزباوی قطر بود

تیم ملی دفاع ملی با قراردادی 5 ساله به السد قطر پیوست.

مو فرفری‌های فولاد محبوب السد (مقابل)

به گزارش “ورزش سه”، السد پس از اینکه امسال لیگ قطر را با قهرمانی به پایان نرساند و البته در فینال جام حذفی نیز با سه گل العربی را شکست داد، به فکر تقویت خود افتاد. فصل آینده آنها پس از جذب پائولو اتاویو از وولفسبورگ، در دومین خرید تابستانی خود از محمدامین حزباوی، مدافع 20 ساله خود رونمایی کردند.

حزباوی که پس از درخشش در دوحه مقابل الفیصلی و الهلال، مورد توجه تیم های قطری و حتی عربستانی قرار گرفت، در نهایت در حالی که دو فصل دیگر با فولادی ها قرارداد بسته بود، تصمیم به پرداخت مبلغ هنگفتی گرفت. در مورد رضایت خود و بهترین تیم فوتبال تاریخ به قطر پیوست. او در قطر نیز مانند این فصل شماره 55 را بر تن خواهد کرد و به دنبال ماجراجویی های جالبی در این کشور خواهد بود.

پیش از این و پس از پایان دور سوم لیگ برتر، حسین کعبی ستاره روزهای فوتبال ایران از فولاد به السد قطر رفت و فولاد البته قهرمان لیگ چهارم شد. البته در این مراسم علاوه بر مسعود رضاییان، مدیرعامل وقت، افشین پیروانی نیز حضور دارد. در این جام نوجوانان، کابای باغ موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
چهره مشترک کعبی و حزباوی، علاوه بر اینکه هر دو در خط دفاع بازی می کنند، مدل خوش تیپ، فرفری و جذاب است!

1879888
1879889

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

Digital currencyHome Appliancesdigital currency channeldigital currency tutorialPurchase guideاخبار جدیددانشگاهخبرThe price of the chandelierbuying from shop
تماس با ما