فرم ارسال ویژگی های عروسی نیویورک تایمز: اینجا درخواست دهید

از علاقه شما به نمایش عروسی در نیویورک تایمز سپاسگزاریم. ما فعالانه به دنبال زوج هایی با داستان های عاشقانه جالب، الهام بخش و متنوع هستیم که دنیای اطراف ما را نشان می دهد و منعکس می کند.

اعلامیه های عروسی اکنون به عنوان Mini-Vows شناخته می شوند و شامل شرح مفصلی از داستان عشق و عروسی شما هستند.

برای ارسال اخبار عروسی خود، لطفا این دستورالعمل ها را به دقت دنبال کنید. اینجا را کلیک کنید تا عروسی خود را برای بررسی ارسال کنید.


در حالت ایده آل، ما ارسال شما را برای بررسی دریافت می کنیم حداقل شش هفته قبل از مراسم قانونی ازدواج

ازدواج ها به صورت آنلاین در nytimes.com/weddings هر جمعه و در صفحات عروسی بخش چاپ یکشنبه سبک هر آخر هفته گزارش می شود. مینی نذرها معمولاً در عرض دو هفته از مراسم قانونی شما به صورت آنلاین و به صورت چاپی منتشر می شوند.

تایمز برای انتشار این گزارش ها هزینه ای دریافت نمی کند. اگر Mini-Vow شما منتشر شود، گزارش به بخشی دائمی از آرشیو تایمز، در وب و خارج از وب تبدیل می‌شود. (ما محتوای سرمقاله را پس از انتشار حذف نمی کنیم.)

شما باید نام کامل قانونی خود، تاریخ مراسم قانونی خود (این روزی است که سند ازدواج خود را امضا می کنید) و محل دقیق مراسم را وارد کنید. ما همچنین به جزئیاتی در مورد داستان عشق شما نیاز داریم، از جمله: نحوه آشنایی شما، چگونگی پیشرفت رابطه شما و نحوه تصمیم گیری برای ازدواج.

ارسال‌های پذیرفته‌شده به مقالات خبری گزارش‌شده تبدیل می‌شوند که مطابق با استانداردهای Times بررسی شده و ویرایش شده‌اند.

ما باید نام، عنوان و وابستگی مذهبی و/یا قانونی فردی که به طور قانونی سند رسمی ازدواج را امضا می کند، داشته باشیم. برای یک رویداد بین ادیان، می‌توانید نام و وابستگی یکی از جشن‌گیرندگان دیگری را که همراه با مجری مراسم شرکت می‌کند، وارد کنید.

تمامی اعلان‌ها باید شامل شماره روز، عصر و شماره تلفن همراه زوجین باشد. همچنین به شماره تلفن کسانی که مراسم را انجام می دهند نیاز داریم. ارسالی بدون شماره تلفن قابل بررسی نیست.

[Sign up for Love Letter and always get the latest in Modern Love, weddings, and relationships in the news by email.]

صفحات عروسی به طور تاریخی پرتره های رسمی از زوج ها و عروس های فردی را منتشر کردند. ما خوشحالیم که گزارش دهیم که این تغییر کرده است.

ما از زوج‌ها دعوت می‌کنیم عکس‌های بامزه و صریح بفرستند که به بهترین نحو نشان‌دهنده رابطه آنها باشد.

اگر برای حضور در صفحات عروسی انتخاب شده‌اید، از شما می‌خواهیم دو تا سه فایل JPEG با وضوح بالا را به‌عنوان پیوست، در ایمیلی برای خبرنگاری که به ویژگی شما اختصاص داده شده است، ارسال کنید. (عکس ها باید دو تا پنج روز پس از عروسی ارسال شوند؛ لطفاً به عکاس خود اطلاع دهید که به زودی پس از مراسم به عکس های منتخبی نیاز خواهد بود.)

نمونه هایی از پرتره های عروسی صادقانه را می توانید در اینجا، اینجا، اینجا و اینجا پیدا کنید.

مورد نیاز تصویر: فرمت فایل JPEG، عرض و ارتفاع حداقل 3000 پیکسل. حداکثر حجم فایل 12 مگابایت حداقل حجم فایل 3 مگابایت

توجه: عکس هایی که به صورت دیجیتالی یا به هر شکل دیگری تغییر داده شده باشند پذیرفته نمی شوند.

گاهی اوقات، برخی موارد ارسالی Mini-Vow برای ستون Vows طولانی‌تر ما در نظر گرفته می‌شوند. اگر ارسال شما برای یک ویژگی طولانی تر انتخاب شود، گزارشگری که برای انجام مصاحبه شما تعیین شده است، شرایط اضافی برای ویژگی Vows را توضیح می دهد.

در صورت باقی ماندن سؤال، می توانید از طریق ایمیل به آدرس [email protected] با میز عروسی تماس بگیرید.

با توجه به حجم بالای ارسالی، متاسفانه نمی توانیم وضعیت ارسال را به زوجین اعلام کنیم.

باز هم از علاقه شما متشکریم و برای همه شما ازدواج طولانی و شاد آرزو می کنیم.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

Digital currencyHome Appliancesdigital currency channeldigital currency tutorialPurchase guideاخبار جدیددانشگاهخبرThe price of the chandelierbuying from shop
تماس با ما