ساختمان امپایر استیت در ایگلز گرین روشن شد. طرفداران غول ها هیجان زده نشدند.

در یک منظره تهوع‌آور شهر زادگاه برای طرفداران جاینتز، چراغ‌های بالای ساختمان امپایر استیت یکشنبه شب سبز و سفید شدند – و قطعاً به افتخار جت‌ها نبود.

در عوض، این برای رقبای منفور جاینتز، فیلادلفیا ایگلز بود که روز یکشنبه قهرمان NFC شد و تنها یک هفته پس از حذف جاینت ها از پلی آف در یک انفجار تحقیرآمیز، به سوپر باول صعود کرد.

نمایشگر نور واقعا خوب پیش نرفت

اداره بهداشت شهر نیویورک آن را نامید “خائن، خائن و نابخشودنی.” کیت پاورز، یکی از اعضای شورای شهر که نماینده منطقه ای از منهتن است که شامل ساختمان امپایر استیت است، آن را در نظر گرفت “کاملا مسخره.” نیویورک پست این خبر را در خور صفحه اول دانست و آن را یک اشتباه “بی رنگ” خواند. دیلی نیوز پرسید وفاداری کجاست؟!؟

جولیان لاو، بازیکن غول‌ها، «چه روی زمین… اجازه دهید این پرده‌ها را ببندم». در توییتر گفت.

و وجود داشت هزاران پاسخ دیگر از طرفداران جاینتز و همچنین از طرفداران دیگر NFL که از این خیانت وحشت زده بودند.

از نظر بسیاری، دیدن پیروزی فیلادلفیا در چهره نیویورکی‌ها، در زمین خودشان، یک قانون اساسی هواداران ورزشی را نقض می‌کند: اگر نمی‌توانید از تیم خود خوشحال باشید، حداقل می‌توانید بدبختی رقبای خود را ریشه‌یابی کنید. . برد ایگلز باخت غول‌ها است، حتی اگر آنها بازی نکنند.

طرفداران غول‌ها هیچ حال و حوصله‌ای نداشتند که یادآوری کنند که طرفداران ورزش فیلادلفیا لحظات نادری از شادی را تجربه خواهند کرد. حالا، هر طرفدار جاینتز که با آن جابرونی از فیش‌تاون کار می‌کند، باید تا دو هفته آینده به حرف‌های او گوش کند، و احتمالاً پیراهن داوکینز را برای کار، آن هیولا، می‌پوشد. هرچه کمتر در مورد آن صحبت شود، بهتر است.

بعدازظهر دوشنبه، ساختمان امپایر استیت یک ویدیو را توییت کرد که شامل برخی از عناوین درباره این جنجال و نمونه ای از واکنش های رسانه های اجتماعی به آن بود. این ویدئو با یک پیام سرکش و تا حدودی رمزآلود همراه بود: “ما شما را در بازی بزرگ خواهیم دید.”

اگرچه این محبوب ترین لحظه ساختمان امپایر استیت نبود، اما اغلب رنگ چراغ های برج خود را تغییر می دهد تا رویدادهای ملی و جهانی را منعکس کند و پیروزی های ورزشی را تشخیص دهد. درست در این ماه، چراغ‌ها برای تولد مارتین لوتر کینگ قرمز، سیاه و سبز شدند. برای سال نو قمری قرمز درخشید. و به یاد قربانیان هولوکاست زرد شد.

چراغ‌ها حتی برای بزرگداشت غول‌ها در ژانویه آبی شدند. در 13، زمانی که آنها پس از فصلی که فراتر از انتظارات بود، به جایگاهی در پلی آف NFL دست یافتند. در سال‌های گذشته، این ساختمان از قهرمانان سوپربول تجلیل کرده است در سال 2018 زمانی که پس از پیروزی ایگلز واکنشی مشابه شکل گرفت.

پس از حدود چهار ساعت انباشت کامنت‌ها در شبکه‌های اجتماعی در روز یکشنبه، ساختمان کمی بعد از ساعت 10 شب توییت کرد که به افتخار فرماندهان کانزاس سیتی، که به تازگی قهرمان AFC شده‌اند، به رنگ قرمز تغییر می‌کند. بالاخره کابوس تمام شد.

“این بیشتر به ما صدمه زد تا شما را” اکانت توئیتر این ساختمان گفته است.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما