راه حل های فوری برای خبر در جزئیات گام به گام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مهندس ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان زنجان با اعلام این خبر گفت: این محموله به میزان ۲۰ تن و ارزش ۸۰ هزار دلار بوده که به طور آزمایشی به کشور مصر صادر شده است. وی افزود: طی روزهای آتی نیز ۱۰ تن از این محصول به کشور هندوستان صادر خواهد شد. درویش امیری به سهم حدود ۳۰.۹ اشتغال استان در بخش صنعت و معدن اشاره کرد و افزود: بخش کشاورزی در اشتغال استان از سهمی معادل ۳۳.۱ درصد برخوردار است و حوزه خدمات به میزان، ۳۵.۴ درصد در اشتغال استان سهم دارد.

فناوریمحمد جواد شکوری مقدم مدیر و مالک آپارات و فیلیمو در ویدئویی کوتاه خبر از تعطیلی پلتفرم آپارات گیم که درگاه داخلی مورد علاقه گیمرهای ایرانی بود داد. شاید براتون جالب باشه که چرا اینستاگرام با این عظمتش در رتبه 12 پربازدیدترین سایت های ایرانی قرار داره خب دلیلش هم این هست که همه شماها از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می کنید و از سایتش استفاده نمی کنید و موضوع ما هم پربازدیدترین سایت ها است پس فقط کسانی که از نسخه وب اینستاگرام استفاده می کنند جزو این آمار محسوب می شوند ولی با این حال بازهم آمار بازدید سایت اینستاگرام خیلی زیاد هست که تونسته سایتش رو در ایران به رتبه 12 برسونه. خبرگزاری مهر : فرماندار زنجان به وضعیت اشتغال در شهرستان زنجان اشاره کردو گفت: خوشبختانه وضعیت اشتغال در شهرستان زنجان نسبت به بقیه شهرستانهای استان بد نیست و رو به رشد است.

رسول بیات در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت اشتغال در شهرستان زنجان اشاره کردو افزود: خوشبختانه وضعیت اشتغال در شهرستان زنجان نسبت به بقیه شهرستانها بدنیست. به گزارش خبرنگار مهر، رحیم عصفوری ظهر یکشنبه در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر، افزود: بحث کارآفرینی دارای یک تعریف عام است که از قبل ایدهها منجر به ایجاد کار میشود و باید فرهنگ کار آفرینی در چامعه به خوبی تبیین شود. پس یعنی اگر شما در این سایت کلمه ای را سرچ کنید در واقع در چندین سایت جستجوی شما انجام میشود و جواب شما در این سایت نمایش داده میشود. اگر چیز دیگه به ذهنتون میرسه به همراه علت اینکه کجا به کار میاد واسمون بنویسید. وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه توانمندی صنایع کوچک و متوسط در استان زنجان از دیگر اقدامات مهم شرکت شهرکهای صنعتی استان در طول دوران خدمت دولتی یازدهم است، یادآور شد: تامین منابع مالی نقدی داخلی شرکت بالغ بر ۷۳۵ میلیارد ریال و اعتبارات استانی و ملی بالغ بر ۲۶۷.۳ میلیارد ریال از دیگر کارهای انجام شده است.

اخبار جدید مقام عالی استان انعقاد قرارداد ۴ نیروگاه در زنجان با مشارکت سرمایه گذاران خارجی را از اقدامات بزرگ در توسعه زیرساخت های استان برشمرد و تاکید کرد: در تصمیم گیری ها به منظور توسعه استان، تامین منافع ملی و استانی از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که تامین منافع کلان، تامین منافع فردی اشخاص و مردم را نیز به دنبال خواهد داشت. این پارک در سال ۱۳۵۰ ه.ش با عنوان منطقهٔ حفاظت شده و در سال ۱۳۵۴ تحت عنوان پناهگاه حیات وحش خبر (منابع اضافی https://kit24.ir) (وب سایت بعدی را ببینید https://sjtr.ir) و روچون مورد حفاظت قرار گرفت؛ در نهایت در سال ۱۳۷۰ به عنوان منطقهٔ گردشگری فرهنگی در سازمان فرهنگی یونسکو به ثبت رسید و در سال ۱۳۷۸ قسمت عمدهٔ این منطقه به پارک ملی ارتقاء یافت. درویش امیری انجمن زنجانی های مقیم مرکز را ظرفیت مناسبی برای مدیران و مسئولین استان دانست و اظهار کرد: هر ایرانی در هر کجای جهان، به هر قله افتخاری هم دست یابد، دلش برای زادگاهش می تپد و حضور صاحب نظران در حوزه های مختلف، فرهیختگان، نخبگان و افتخار آفرینان زنجانی در تهران می تواند ظرفیت مناسبی برای توسعه استان به شمار آید و انتظار داریم در ارتقاء وضعیت توسعه استان به ما کمک کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری زنجان بر حمایت از کارآفرینان تاکید کردو گفت: کار آفرینان علاوه بر اینکه برای خود ایجاد اشتغال کرده بلکه برای سایر افراد جامعه هم زمینه اشتغال فراهم کرده اند. خبرگزاری تسنیم: معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان زنجان گفت: دامپزشکی زنجان در بحث مقابله با بیماری تب برفکی، لمپیاسکین، آبله، شاربن، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، هاری و سایر کوتاهی نکرده است، اما این استان با کمبود دامپزشک برای اعزام به مناطق مختلف روبهرو است.

دانشگاه اما برای اینکه این کار را انجام دهید چه مواردی را باید دنبال کنید و چه مسیری باید طی شود؟ درویش امیری با بیان به اینکه فرهنگ حضور فعال و مشارکت در امور اجتماعی مردم زنجان، هر مخاطبی را متحیر می کند، افزود: راه اندازی و فعالیت انجمن ها و سازمان های مردم نهاد خیریه بزرگ نظیر مهرانه و روزبه در زنجان، بخشی از شناسنامه این استان است و هر ساله کمک های مالی فراوانی از سوی مردم به این موسسات انجام می شود که حاکی از نوع دوستی مردم استان است. رئیس بنیاد مستضعفان کشور افزود: زمین هایی که در استان زنجان، شرایطی مشابه زمین های منطقه شناط ابهر دارند، واگذار می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تولید محتوا می توانید به مقاله تولید محتوا چیست مراجعه کنید. محمد سعیدی کیا شامگاه شنبه در مراسم تحویل ۳۰۰ سند از اراضی مسکونی بنیاد مستضعفان به خانواده های محروم منطقه شناط در شهرستان ابهر، خاطرنشان کرد: در زمان حاضر ۳۰۰ سند برای تحویل به خانواده ها آماده است و سایر افراد نیز برای طی مراحل قانونی لازم جهت واگذاری سند به دستگاه های مربوطه مراجعه کنند.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه توسعه پایدار در هر منطقه باید بر مبنای مطالعه و برنامه ریزی و به دور از اراده های شخصی و فردی مدیران صورت گیرد، ادامه داد: متاسفانه برخی از پروژه های عمرانی که در دولت های گذشته بدون برنامه ریزی و خارج از برنامه به تصویب رسیده، امروز فاقد توجیه اقتصادی است به گونه ای که ما در اجراء و تحقق ماده ۲۷ قانون تنظیم ۶۱ پروژه نیمه کاره را در سایت استانداری و سازمان برنامه و بودجه جهت واگذاری به بخش خصوصی اعلام کردیم که به دلیل عدم توجیه اقتصادی استقبالی صورت نمی گیرد. در طول اجرای این پنج برنامه توسعه، تمامی استانداران و مدیران استان در حد توان خود برای آبادانی و توسعه این استان تلاش کرده اند که زحمات کم و بیش هر یک قابل تقدیر است. اما در سال 1986، عنوان دانشگاهی به خود گرفت و اکنون قدیمیترین و بزرگترین دانشگاه (پیش از https://webdarsi.ir) فناوری هلند محسوب میشود و تا کنون 3 جایزه نوبل هم دریافت کرده است.

اخبار جدید مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان خاطرنشان کرد: طی پنج ماه نخست سال جاری ۱۷ هزار و ۳۰۵ فرصت شغلی با افتتاح و بهرهبرداری از واحدهای صنعتی استان در شهرکها و نواحی صنعتی ایجاد شده است. وی همچنین تعداد واحدهای در حال بهرهبرداری طی سال جاری را در شهرکهای صنعتی استان زنجان ۸۱۰ واحد اعلام کرد و افزود: ۷۰۷ هکتار زمین نیز در شهرکها و نواحی صنعتی استان به متقاضیان طی پنج ماه نخست سال جاری واگذار شده است.

درویش امیری افزود: اکنون بیش از ۷۵ هزار دانشجو و ۳ هزار و ۶۰۰ عضو هیات علمی در زنجان فعالیت دارند که از ظرفیت های استان در حوزه آموزش عالی به شمار می روند، به گونه ای که دانشگاه (به سادگی بر روی سایت زیر کلیک کنید) تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان که به همت پروفسور ثبوتی در زنجان راه اندازی شده، امروزه در رنکینگ بین المللی در جایگاه مناسبی قرار گرفته است. اکنون نیز شخصیت کم نظیر و فقیه عالی مقام حضرت آیت اله العظمی سید موسی شبیری زنجانی به عنوان یکی از چهره های برجسته در حوزه مرجعیت ایران و حوزه علمیه قم می درخشد که رفتار، منش و حسن خلق ایشان هم بی تاثیر در فضای عمومی حوزه نیست و امروز به عنوان یکی از استوانه های معنوی، معرفتی و فکری در قم به حساب می آیند که موجب افتخار و مباهات زنجانی هاست. وی تصریح کرد : هم اکنون شرکت نخ تایر صبا توانسته با تولید منسوج استخوان بندی تایر ، نیاز ۸۵ درصد مصرف داخلی را تامین نماید.

بچهها متشکریم. ابر و باد و مه و خورشید و فلک یاری کنند تا به دستمان برسد، اگر هم برسد به شوهر خانواده چیزی نمیرسد. معاون سلامت دامپزشکی استان زنجان فصل آبستن بودن گوسفندان را دلیل دیر آغاز شدن واکسیناسیون علیه بیماری تب برفکی اعلام کرد و گفت: اگر واکسیناسیون را زودتر از آن انجام میدادیم استرسهای فیزیکی و عوارض طبیعی و بیولوژیک مرتبط با واکسن و واکسیناسیون قطعاً سبب سقط جنینهای گستردهای میشد که با تحمیل خسارات جدیدی روبرو میشدیم که در آن شرایط توجیه آن بسیار مشکل میشد، ضمن آنکه در فصل آبستنی دامها، دامداران هم عموماً اجازه واکسیناسیون نمیدادند و همکاری بسیار ضعیفی صورت میگرفت. خبرگزاری مهر : معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع انسانی استانداری زنجان گفت: مهمترین کاری که در مجموعه استان زنجان باید انجام شود این است که که بتوانیم زمینه لازم برای اشتغال فراهم شود.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما