بهترین دستگاه هایفوتراپی سال 1402 انواع برند، مزایا، کاربرد و عوارض

انواع هایفو

بلافاصله پس از هر هایفو تراپی می توان از بوتاکس استفاده کرد ولی پس از تزریق بوتاکس با ژل نبایستی تا 1 ماه هایفو انجام شود. برای تعویض اب کارتریج هایفو حتما از آب مقطر استفاده کنید تا عمر ریل و پیزو کارتریج هایفو بیشتر و عملکرد بهتری داشته باشند. خرابی دستگاه های زیبایی ممکن است گاهی فنی و گاهی نیز نرم افزاری باشد ولی عمده مشکلات و اختلالات دستگاه های زیبایی مربوط به قطعات الکترونیکی در قسمت های مختلف آنهاست که در زیر به چند مورد اشاره میکنیم. آکادمی میمصاطب به صورت تئوری و شفاهی پارامترهای مختلف دستگاه را معرفی می کند تا اولا شناخت دقیقی از کیفیت دستگاه و همینطور لایه‌های مختلف پوست داشته باشید . تخریب کنترل شده‌ای هایفو در زیر پوست ایجاد می کند سبب ریکاوری و ترمیم پوست توسط سیستم ایمنی بدن می شود . زیرا که می تواند بدون تکان دادن هندپیس تا 12 لاین را در کنار هم دیگ شات بزند .

انواع هایفو

کل درمان معمولاً حدود 30 تا 60 دقیقه طول می کشد، بسته به ناحیه تحت درمان. دستگاه های هایفو اولترا،دلتا و دابلو چندین سال است که وارد بازار زیبایی کشور ما شده اند. به دلیل به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی نظرات کسانی که هایفوتراپی انجام داده اند متقاضی بالایی دارند .این کارتریج ها از لحاظ دسته بندی به انواع تک ایسی دو ایسی و ایسی 24 پایه تقسیم میشوند. شارژ مجدد کارتریج ها بسته به نوع کیفیت کریستال پیزو برای یک بار یا دوبار قابل انجام است.

بهترین دستگاه هایفو

همانطور که پیش از این نیز گفتیم هایفو تراپی یک روش درمانی غیر تهاجمی است که برای لاغری موضعی در صورت و بدن استفاده می شود.هایفو برای ازبین بردن چربی هایی که معمولا در شکم و پهلوها انباشته می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد. در صورت سلامت دستگاه می توان پس از اتمام تعداد شات، شارژ کارتریج هایفو را انجام داد. هر چند این کار از طرف سازندگان منع شده است، اما هیچ آسیبی به دستگاه شما نمی رساند.

قطعا دانستن نظرات افراد می تواند کمک شایانی به شما در طی هایفو و بعد از آن کند چرا که ممکن است، هر فرد یک نتیجه و تجربه خاص داشته باشد. برای همین سعی کردیم از منابع مختلف نظرات افرادی که این کار را انجام داده اند، گردآوری و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. از لحاظ عملکرد و کیفیت مدل‏های چینی آن نیز قابل اطمینان هستند اما بهتر است هنگام انتخاب مرکز مورد نظر از کره ‏ای یا چینی بودن دستگاه مطلع باشید. در ابتدا توضیح مختصری از دستگاه های هایفو موجود در بازار می دهیم تا به بهترین های آن بپردازیم.

انواع دستگاه هایفوتراپی

از کارتریج‏ های مناسب بدن می‏ توان برای نواحی شکم، پهلو، بازو و ران‏ ها استفاده کرد.این دستگاه بهترین دستگاه هایفو لاغری در ایران است. و با استفاده از کارتریج‌های مختلف چربی‌ها در عمق‌های مختلف پوست را می‌سوزاند. یکی از بهترین مزایای لاغری با هایفو این است که همزمان پوست شما نیز لیفت می‌شود. در نظر داشته باشید هایفو لاغری نتایج قابل توجهی مثل عمل‌های لاغری در پی نخواهد داشت.

انواع هایفو

علاوه بر آن برای درمان مشکلات ناحیه واژینال نیاز به استفاده از هندپیس ویژه وجود دارد. هایفوتراپی با دستگاه دابلو گلد شرکت هایرونیک کره که توسط دکتر داورپناه انجام می شود برخلاف دستگاه های چینی موجود در بازار که تکرار هرچند ماه یک بار نیاز دارند، با ماندگاری و دوام اثر  یکساله  انجام می شود. دستگاه هایفو علاوه بر اثربخشی فوق العاده ای که در امر جوانسازی دارد برای لاغری نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد . نسل جدید تکنولوژی هایفوتراپی شامل دستگاه سه بعدی یا d3 است که دارای مزایای جدیدی نسبت به دستگاه‌های قدیمی است و انقلابی به وجود آورده است.

این شیوه جوان‌‌سازی با استفاده از امواج متمرکز فراصوت بسیار قوی کار می‌ کند و از طریق قرارگیری امواج بر روی پوست مثل یک کرم لیفت‌کننده عمل می‌‌کند و در نتیجه موجب صاف و درخشان‌ شدن پوست می‌شود. این دستگاه برای کسب نتایج بهتر بازه‌های مختلف کارتریج را هم برای صورت و هم برای بدن ارائه کرده است. اگر شروع به پرس و جو کنید تبلیغات انواع مختلف دستگاه هایفو با نام اولتراپی را خواهید دید که همگی کپی چینی دستگاه اصلی هستند. در نظر داشته باشید با توجه به قیمت بسیار بالای دستگاه اولتراپی و همینطور مواد مصرفی آن و تحریم‌های کشورمان منطقی است که هر جلسه درمان بیش از 12 میلیون تومان هزینه داشته باشد. فرایند جوانسازی پوست با استفاده از دستگاه هایفو اولترا نیازی به استفاده از هیچ گونه بی حسی موضعی ندارد و در کوتاه ترین زمان قابل انجام می باشد.

انواع هایفو

در دستگاه هایفو دابلو از روشی توسعه یافته تر نسبت به سایر دستگاه های هایفو استفاده می­شود. در این سری از دستگاه ها یک منطقه حرارتی انتخابی در بخشی از لایه smas پوست در نظر گرفته می شود و بدون اینکه به اطراف این ناحیه آسیبی رسانده شود امواج اولتراسوند بر روی این ناحیه تاثیر می گذارد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید در مدل چینی لوگو‌ شرکت هیرونیک و اسم دابلو به صورت برچسب مشکی رنگ به روی بدنه دستگاه زده شده است.

  • از جمله تاثیراتی که هایفوتراپی چشم و ابرو دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • دستگاه هایفوتراپی یا همان هایفو با استفاده از جدیدترین فناوری روز دنیا یعنی امواج اولتراسوند متمرکز شده به سفت کردن و بالا کشیدن پوست کمک شایانی می کند.
  • به عنوان مثال عمق نفوذ امواج هایفو برای بافت صورت با بافت دیگر نواحی بدن یکسان نخواهد بود.
  • به این معنا که اگر شخصی قصد کار روی صورت را داشت، هایفو تک بعدی صورت بهترین گزینه است.
  • همانطور که در عکس دستگاه هایفو دلتا مشاهده می‌کنید این دستگاه به علت داشتن هندپیس واژینال هایفو دوبعدی نامیده می‌شود.

و با توجه به قیمت مناسب، میتواند خدمات هایفو را به صورت مقرون به صرفه‌تری در اختیار علاقمندان به زیبایی قرار دهد. اگر بخواهیم لیست بهترین مارک دستگاه هایفو را تهیه کنیم، هایفو دلتا و اولترا در یک یک سطح قرار خواهند گرفت. زیرا تفاوت دستگاه هایفو دلتا و اولترا به اندازه‌ای نیست که بتوان یک دستگاه را نسبت به دیگری برتر دانست. عمل هایفوتراپی hifu therapy تکنیک بسیار جدید برای لیفت و سفت کردن پوست صورت و بدن است که به کمک آن می توان فرآیند پیری پوست را به تعویق انداخت. در هایفو تراپی، که اولین بار در سال 2008 برای لاغری و بهبود پوست معرفی شد، امواج سونوگرافی استفاده می شود با این تفاوت که در آن امواج شدیدتر بوده و به لایه ی خاصی از پوست نفوذ می کنند.

انواع هایفو

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

Digital currencyHome Appliancesdigital currency channeldigital currency tutorialPurchase guideاخبار جدیددانشگاهخبرThe price of the chandelierbuying from shop
تماس با ما