بلیط هواپیما 80 درصد تخفیف بلیط هواپیما ارزان قیمت-بلیط چارتر کاوات

معمولا هنگام لغو بلیط هواپیما چارتر جریمه زیادی به آن تعلق می گیرد و درصد قابل توجهی از مبلغ اصلی به شما برگردانده نمی شود. در برخی شرایط ممکن است بلیط اصلاً قابل لغو نباشد و هیچ هزینه ای بابت انصراف به شما برنگرد. همچنین در بلیط های چارتری، چنانچه همراه خود کودک (2 تا 12) سال داشته باشید، بلیط سیستمی نرخ کمتر و مخصوص به این سن را خواهد داشت اما در رزرو بلیط هواپیما چارتر نرخ بلیط برای این محدوده سنی مطابق نرخ بلیط بزرگسال محاسبه خواهد شد.

اگر قصد خرید بلیط چارتر خارجی را نیز دارید ما شرایطی را فراهم کردیم که تمامی پروازهای مهم خارج از ایران را نیز پوشش دهیم. همچنین اگر مقصد خارجی خاصی مد نظر داشتید که در لیست پروازهای ما نبود نگران نباشید. ما برای کسانی که عاشق سفرهای خارج از ایران هستند وبسایتی اختصاصی به نام bookcharter118 آماده کردیم که در آن به هر شهر و کشوری که قصد سفر داشتید بتوانید بلیط آن را با کمترین قیمت رزرو کرده و از سفر خود لذت ببرید.

صفر تا صد سفر در اپلیکیشن فلای تودی

در واقع شما باید بلیط چارتری پیدا کنید که قیمت آن کمتر از بلیط سیستمی مسیر دلخواه‌تان باشد تا برای شما به‌صرفه باشد. بهترین زمان برای خرید بلیط چارتری در مسیرهای پروازی پر تقاضا و پر رفت‌وآمد یا هر مسیر دیگری، باتوجه‌به هدف‌تان از سفر و زمان سفر می‌تواند متغیر باشد. اما به‌‍صورت‌کلی پیشنهاد ما به شما این است که برای تهیه بلیط هواپیما چارتر در هر مسیری سعی کنید در صورت امکان سفر خود را به زمان‌های غیر پیک سفر موکول کنید یا بلیط خود را در نزدیک‌ترین زمان به پرواز تهیه کنید تا بتوانید بلیط ارزان چارتری را خریداری کرده باشید.

  • هرچه نرخ بلیط چارتر هواپیما پایین‌تر باشد، شامل کنسلی و استرداد نمی‌شود.
  • بدین شکل که در زمان اوج مسافر، شاهد افزایش قیمت در بلیط‌های چارتری هستیم.
  • به طور مثال ممکن است 50 صندلی توسط شرکت چارترکننده رزور شده باشد که می‌توان این 50 صندلی جلوی هواپیما بوده یا کاملا پراکنده باشند.
  • متاسفانه برای بلیط‌های چارتر هواپیما امکان تغییر تاریخ و تغییر ساعت وجود ندارد و چنانچه مسافر قصد داشته باشد تاریخ و یا ساعت پرواز خود را به زمان دیگری موکول کند، ناگزیر است بلیط خود را کنسل نموده و بلیط جدیدی خریداری کند.

فلای تودی جامع‌ترین و بهترین سایت خرید بلیط هواپیما چارتر ۷۲۴، انتخاب گسترده‌ای را از میان پروازهای چارتر در اختیار شما قرار می‌دهد و خرید اینترنتی بلیط هواپیما چارتر را برای شما بسیار آسان می‌کند. برای خرید پرواز چارتر از فلای تودی، کافی است پرواز مورد نظر خود را در فلای تودی جستجو نمایید. در صفحه نتایج جستجو، لیستی از تمامی پروازهای موجود برای شما به نمایش در می‌آید.

ایرلاین های داخلی

گفتنی است استرداد بلیط‌های چارتر شامل بلیط‌هایی می‌شود که با نرخ مصوب خریداری شده‌اند. اما به عنوان توضیح کلی هر چه به زمان پرواز نزدیک میشویم درصد جریمه بلیط چارتر بیشتر می‌شود. در اکثر مواقع در فاصله یک روز مانده به پرواز (و روز پرواز) بلیط چارتر غیرقابل استرداد می‌شود.

چارتر

شایان ذکر است مسئولیت قیمت گذاری نیز بر عهده چارتر کننده است و چارتر دهنده وظیفه ای در این خصوص ندارد. اگر قرارداد چارتر بین یک چارتر دهنده و یک چارتر کننده انجام شود مسئولیت فروش کامل ظرفیت چارتر شده و ریسک آن که در اینجا منظور صندلی های هواپیما است نیز بر عهده چارتر کننده است. به عبارت دیگر در صورتی که چارتر کننده (دفتر خدمات مسافرتی) نتواند همه ظرفیتی را که اجاره نموده است، استفاده کند یا به فروش برساند چارتر دهنده (شرکت هواپیمایی) تعهدی ندارد و او مبلغ اجاره منعقد شده را دریافت خواهد نمود.

آژانس‌های هواپیمایی معمولا برای مسیرهای پرتردد، تعدادی از صندلی های هواپیما را از قبل با قیمتی ارزان، از شرکت های هواپیمایی خرید می کنند و خودشان به صورت مستقیم به مسافران می‌فروشند. این موضوع باعث می‌شود زمانی که شرکت هواپیمایی بلیط‌ هایش از قبل به فروش رفته و ظرفیتش تکمیل شده، شما با مراجعه به آژانس هواپیمایی بتوانید بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید. قبل از خرید بلیط هواپیما، سعی کنید قیمت شرکت های مختلف را بررسی کنید و با ایرلاینی که هزینه کمتری دارد سفر کنید. در زمانی که تصمیم به سفر گرفتید نیز برای مدتی قیمت ها را هر روز بررسی و هر کدام که ارزان تر بود را خریداری کنید. هواپیمایی امارات نیز از جمله شرکت‌های هواپیمایی باکیفیت و مدرن است و پروازهایی با کلاس‌های فرست کلاس، بیزنس و اکونومی ارائه می‌دهد.

چارتر

برای مثال در زمان های اوج مسافرت مانند تابستان و عید نوروز بلیط هواپیما گرانتر از زمان های خلوت سال است. در مورد کنسلی بلیط چارتر هواپیما باید گفت که این نوع بلیط را سایت‌ها و آژانس‌های مختلف هواپیمایی کنسل نمی‌کنند اما باید در این مورد گفت که چارتر 118 این نوع بلیط  را نیز مطابق با قوانین کنسل می‌کند و وجه پرداختی شما را نیز برگشت خواهد زد. همچنین کسانی که قصد خرید فوری بلیط هواپیما را دارند چه از نوع چارتری یا سیستمی می‌توانند در سایت ما نیز اقدام به رزرو بلیط مد نظر خود کنند. مسافران هوایی به دلیل قیمت پایین‌تر روی خوشی به بلیط پرواز چارتر نشان می‌دهند.

کانال ایتا بلیط ارزان هواپیما ⚡️بلیط لحظه آخری هواپیما

در حالت اول کلیه صندلی‌های هواپیما توسط چارتر کننده برای مدتی خاص اجاره می‌شود، اما در حالت دوم چارتر کننده تنها تعدادی از صندلی‌های پرواز را اجاره می‌کند. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی
شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد. با کلیک بر روی تاریخ مورد نظر، لیست کلیه پروازهای آن روز به ترتیب کمترین قیمت برای شما نمایش داده خواهد شد. مطابق شرایط و مقررات تامین کنندگان (چارترکنندگان) بر اساس نوع ایرلاین و مبلغ بلیط ، ممکن است بلیطی غیر قابل کنسل و استرداد باشد ؛ که میتوانید جهت بررسی و دریافت اطلاعات با پشتیبانی سایت مستر بلیط تماس حاصل فرمایید. ضمنا در نظر داشته باشید در صورت بروز تاخیر بیش از حد مجاز (2 ساعت) می توانید درخواست بلیت چارتر در ساعات دیگر یا روز دیگر نمایید و یا در صورت کنسل شدن برنامه سفرتان، به دلیل تاخیر بیش از حد ایرلاین (2 ساعت)، مبلغ 100 درصد بلیط خود را در همان روز دریافت نمایید.

باید گفت که با توجه به شرایط زمانی که اقدام به رزرو بلیط چارتر می‌کنید قیمت آن نیز متغیر است ولی قیمت بلیط سیستمی همیشه ثابت است. میزان بار مجاز برای بلیط هواپیما چارتر تفاوتی با میزان بار مجاز برای بلیط‌ های سیستمی ندارد. در حقیقت چارتر بودن و یا نبودن بلیط معیاری برای تعیین میزان بار مجاز هواپیما نیست، بلکه عواملی مانند کلاس پروازی و کلاس نرخی بر میزان بار هواپیما تاثیرگذارند. اصطلاح No-Show زمانی به کار برده می‌شود که مسافر به هر دلیلی پرواز خود را انجام نداده و یا در محدوده 24 ساعت مانده به پرواز، بلیط خود را باطل نماید. در این گونه موارد، با توجه به قوانین ایرلاین‌ها، اگر بلیط مسافر سیستمی باشد، بخشی از هزینه بلیط به مسافر برگردانده خواهد شد، اما اگر بلیط هواپیما چارتر باشد، هزینه‌ای به مسافر باز نمی گردد و بلیط به طور کامل سوخت می شود.

پیشنهاد ما این است که قیمت بلیط هواپیما چارتر را برای تمام همسفران‌تان محاسبه کنید و بعد بلیط سیستمی همان مسیر را با لحاظ کردن بلیط ارزان‌تر برای نوزادان و کودکان حساب کرده و در نهایت و مجموع هزینه‌ها را با هم مقایسه کنید. تعداد زیادی پرواز چارتری به خصوص در مسیرهای پرتردد وجود دارند و رقابت بر سر فروش پروازهای چارتری بالاست. با کمی جست‌وجو در اینترنت می‌توانید تعداد زیادی آژانس مسافرتی پیدا کنید که چارترکننده پروازند. این شرکت‌ها برای فروش پروازهای خود گاهی قیمت‌ها را به شدت کاهش می‌دهند و همین ارزان‌بودن است که باعث محبوبیت پروازهای چارتری در بین گردشگران می‌شود.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

Digital currencyHome Appliancesdigital currency channeldigital currency tutorialPurchase guideاخبار جدیددانشگاهخبرThe price of the chandelierbuying from shop
تماس با ما