بشقاب برنده های کینی براز عسمان آمریکا!

فرارو- سازمان های اطلاعاتی آمریکا مدعی شده اند که این پرنده در آسمان آمریکا توسط برخی از شهروندان مشاهده شده است و در واقع آنها پهپادهای جاسوسی چینی هستند.

बह रोगल फरारो बह निकल अग रहनामातो، سازمان‌های اطلاعاتی ایالات متحده سال‌هاست که تنها ویدیوهای مربوط به صدها پرنده نعلبکی را که به عنوان پرنده نعلبکی در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های مختلف ثبت شده‌اند مطالعه کرده‌اند، در واقع پهپادهای جاسوسی چینی هستند.

پهپادهای جاسوسی چینی

نیویورک تایمز به نقل از منابع آگاه وزارت دفاع آمریکا در گزارشی اشاره کرده است که در سال های اخیر موضوع پهپادها بسیار داغ و متمرکز شده است و این موضوع به حدی جدی شده است که پنتاگون اقدامی را ایجاد کرده است. کارگروه ویژه برای بررسی این موضوع پرنده تعیین شده است.

اما اکنون با بررسی های گسترده مشخص می شود که داستان یوفوها، آدم فضایی ها و بشقاب های پرنده اساساً بی پایان است و در پشت صحنه اکثر داستان های مربوط به بشقاب های پرنده چینی هستند.

حال سوالی که برای آمریکایی ها ایجاد شده این است که فناوری های جاسوسی چین تا کجا توسعه یافته اند و با این روش درصدد سرقت چه سطحی از اطلاعات هستند.

بشقاب پرنده چینی

در بخشی از گزارش پنتاگون، برخی از مشاهدات شهروندان که با نام پرنده بشقاب ثبت شده است، ناشی از انعکاس نور و توهمات بصری است.

این مطالعه جدید در ژوئن 2021 منتشر شد و شامل 144 ادعای مشاهده پرنده است که توسط دولت ایالات متحده بین سال های 2004 تا 2021 ارائه شده است. در گزارش پنتاگون همچنین توضیحات مفصلی در مورد فناوری های مورد استفاده چین، روسیه، سایر کشورها و برخی سازمان های غیردولتی برای جاسوسی ارائه شده است و در نهایت به این نکته اشاره شده است که گاهی اوقات در هنگام طوفان یا شرایط ناپایدار جوی، پرندگان و یا حتی آب و هوا بادکنک ها به اشتباه به عنوان پرنده شکاری دیده می شوند.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما