برنامه ناپولی: عدم برگزاری جشن قهرمانی در ورزشگاه مارادونا

کد خبر: 1934841 |
12 اردیبهشت 1402 ساعت 18:06 |
5.2 هزار بازدید |

0
نقطه نظر

ناپولی روز پنجشنبه در دیدار خارج از خانه مقابل اودینزه درهای ورزشگاه مارادونا را به روی هواداران باز خواهد کرد تا جشن قهرمانی احتمالی سری آ در این ورزشگاه برگزار شود.

برنامه ناپولی: عدم برگزاری جشن قهرمانی در ورزشگاه مارادونا

به گزارش “ورزش سه”، ناپولی روز یکشنبه در خانه خود به مصاف سالرنیتانا رفت و در حالی که پیروزی به معنای جشن قهرمانی در ورزشگاه دیگو مارادونا بود، این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید تا مسابقات قهرمانی آتزوری به روز پنجشنبه موکول شود. بودن

ناپولی روز پنجشنبه در یک بازی خارج از خانه به مصاف اودینزه خواهد رفت. شاگردان اسپالتی این بار با یک تساوی به سرعت قهرمانی خود را قطعی می کنند و برای سومین بار در تاریخ باشگاه به آنها جام اهدا می شود. باشگاه ناپولی اعلام کرد که درهای ورزشگاه مارادونا را روز پنجشنبه در جریان بازی به روی هواداران باز خواهد کرد و بازی را روی صفحه نمایش های بزرگ برای تماشاگران پخش خواهد کرد. فروش بلیت این برنامه صرف امور خیریه می شود.

1870117

اورلیو دلاورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی این خبر را اعلام کرد:روز پنجشنبه 8 صفحه نمایش بزرگ را در ورزشگاه مارادونا نصب خواهیم کرد. برای هر بخش از مدرسه دو صفحه نمایش داده می شود. بازی مقابل اودینزه را به صورت زنده در ورزشگاه خودمان پخش خواهیم کرد تا با هم جشن قهرمانی بگیریم. بلیط های تمامی صندلی ها قیمت یکسانی دارند و به قیمت 5 یورو فروخته می شوند. بلیت فروشی مربوط به امور خیریه خواهد بود.

ناپولی از فدراسیون فوتبال ایتالیا خواست تا ساعت این دیدار را به ساعت 18:00 به وقت محلی تغییر دهد، اما این درخواست پذیرفته نشد و بازی از ساعت 20:45 به وقت محلی آغاز می شود.

شهر ناپل که روز یکشنبه انتظار برگزاری جشن قهرمانی در این شهر را داشت، برنامه های امنیتی ویژه ای در نظر گرفته بود. به اطلاع می رساند همین برنامه ها روز پنجشنبه نیز برگزار می شود. البته اگر لاتزیو فردا ساسولو را شکست ندهد، ناپولی از نظر ریاضی قهرمان می شود و در صورت پیروزی لاتزیو، پنجشنبه همه چیز برابر ناپولی مساوی می شود.

1870118

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

Digital currencyHome Appliancesdigital currency channeldigital currency tutorialPurchase guideاخبار جدیددانشگاهخبرThe price of the chandelierbuying from shop
تماس با ما