بررسی فصل 4 “بری”: بیل هدر همچنان از فرصت‌های بی‌سابقه استفاده می‌کند، زیرا سریال در فصل خداحافظی خود ضربه می‌زند.



CNN

«بری» از همان ابتدا از فرصت‌هایی استفاده کرده است، که مطمئناً در مورد فصل چهارم و آخر صدق می‌کند که از همان جایی شروع می‌شود که فصل سوم پایان می‌یابد، با دستگیری بازیگر هیتمن که تبدیل به قاتل شده است. این راه را برای فصلی حتی تاریک‌تر هموار می‌کند که جنبه‌ی گروهی نمایش را برجسته می‌کند در حالی که کمی بیش از حد به خطوط مبهم با پروازهای فانتزی تکیه می‌کند.

به لطف «جانشینی»، «بری» در بهار امسال بهترین خداحافظی در شبکه HBO نخواهد بود، اما سریال نامزد جایزه امی نیز جگر خرد شده نیست. منصفانه است که بگوییم، در واقع، در حالی که این اپیزودها کاملاً با آنچه قبلاً رفته است مطابقت ندارند، حتی یک «بری» کمتر کشنده هنوز هم بسیار بسیار خوب است.

چرخش نویسنده بیل هدر به عنوان کارگردان، تهیه کننده و ستاره یکی از غیر قابل پیش بینی ترین سریال های تلویزیون است و فصل جدید حال و هوای قوی «بهتر با ساول تماس بگیر» را در خود جای داده است، که ناشی از این واقعیت به ظاهر اجتناب ناپذیر است که بری هدر نمی تواند خود را حفظ کند. زندگی دوگانه برای همیشه

عواقب دستگیری او به دو طرف این معادله شعله ور می شود، از معلم بازیگری اش جین کوزینو (در نقش هنری وینکلر، که هنوز آمیزه ای بزرگ از نفس و نیاز است) و دوست دختر سالی (سارا گلدبرگ) تا گالری سرکش از جنایتکاران خرده پا. در مدار خود، از جمله فوچس (استفان روت) و نوهو هنک (آنتونی کاریگان)، که به طور محتمل در طول سفرهای خود عشق پیدا کرده است، در حالی که به نوعی “بری” را به نامی چهار هجا تبدیل کرده است.

«بری» همیشه با ناراحتی از داشتن قهرمانی که آدم‌ها را می‌کشد دست و پنجه نرم می‌کرد و مسئله همدردی با همنام او در این اپیزودها با شخصیت در زندان حادتر می‌شود. وقتی بری می پرسد: “از دست من عصبانی هستی؟” با ساده لوحی تقریباً کودکانه، فراموش کردن برخی از کارهای وحشتناکی که او انجام داده است، آسان است، حتی اگر جیم ماس (رابرت ویزدام) انتقام جو نتواند.

هادر (که کارگردانی هر قسمت را برعهده داشت) همچنین در بازی‌های بصری کمیک تاریک که در فصل جدید با چند فیلم کوتاه هیستریک توسط چهره‌های واقعی هالیوود، از جمله کارگردان، گیلرمو دل تورو، تقویت می‌شود، که به دلیل تصادفی بودن آنها حتی خنده‌دارتر می‌شود.

با این اوصاف، انحرافات سورئال و انحرافات نمایش به سمت فانتزی حواس‌پرت‌تر می‌شود، به‌گونه‌ای که گاهی اوقات کمی بیش از حد ارزشمند به نظر می‌رسد. لطف نجات بخش، به طور مداوم، قدرت بازیگران است، حتی اگر زندان مانعی برای تعامل آنها ایجاد کند.

HBO بیشتر فصل را در دسترس قرار داد، اما نه تمام آن، و این سریال به طور موثر مخاطب را در حاشیه نگه می دارد و حدس می زند که همه این فصل به کجا ختم می شود، و چگونه (یا اگر) رشته های مختلف آن به هم متصل می شوند.

به نظر می‌رسید که احتمال پایان خوش برای همه در سرزمین «باری» هرگز در میان نبود، اما هدر و الک برگ، یکی از خالقانش، مصمم هستند که با شرایط خودشان از آن خارج شوند، به همان اندازه که ممکن است (عمدتاً) و به‌طور پراکنده ناامیدکننده باشد. بودن. به همین دلیل است که عصبانی شدن از نمایشی که چنین ریسک‌های خلاقانه‌ای را می‌پذیرد، سخت است، حتی با فصلی که کاملاً قاتل قبلی نیست.

“بری” چهارمین و آخرین فصل خود را در 14 آوریل در ساعت 22 به وقت شرقی از شبکه HBO آغاز می کند که مانند CNN یکی از واحدهای برادران وارنر است. کشف.

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

Digital currencyHome Appliancesdigital currency channeldigital currency tutorialPurchase guideاخبار جدیددانشگاهخبرThe price of the chandelierbuying from shop
تماس با ما