برای احیای زلزله در سوریه به 15 میلیارد دلار نیاز است

این ارزیابی نیازهای بازیابی زلزله سوریه (SERNA) المصطفی بن لمله، مقیم سازمان ملل متحد و هماهنگ کننده کمک های بشردوستانه برای سوریه، که این تلاش ها را در کنار تیم کشوری سازمان ملل رهبری می کرد، گفت که مجموع خسارات و خسارات آن تقریباً 9 میلیارد دلار است.

سازمان ملل متحد به طور خستگی ناپذیری برای پاسخ به مجموعه زمین لرزه های قدرتمندی که در فوریه 2023 ترکیه و سوریه را لرزاند، تلاش کرده است و به همکاری با مقامات محلی و جامعه بین المللی برای بهبود واکنش هماهنگ ما و اولویت های بازیابی را برای کمک به جوامع آسیب دیده برای بهبودی از فاجعه شناسایی کنید. بنلمله گفت.

ردیابی اولویت های خطر بلایا

ناشی از a تلاش مشترک بین 11 آژانس، صندوق و برنامه سازمان ملل متحد هدف این گزارش که در سوریه کار می کند، ارزیابی تأثیر زمین لرزه بر 38 منطقه فرعی در پنج استان کشور است.

ارزیابی برجسته شد برآورد خسارت و تلفات کلیدی در سراسر بخش ها و استان ها، اولویت های بهبود و کاهش خطر بلایا و پیامدهای آن برای بازیابی زودهنگام مقاوم در برابر بلایا در سراسر سوریه.

همچنین جزئیاتی درباره میزان خسارات و نیازهای بازیابی ناشی از زلزله به زیرساخت‌ها و خدمات ضعیف در سراسر سوریه در نتیجه 12 سال درگیری ارائه کرد.

آقای. بنلاملیه هشدار داد که در صورت عدم بهبودی، «می‌توان انتظار داشت که تعداد افراد نیازمند کمک‌های بشردوستانه به تا سال 2024 به میزان قابل توجهی افزایش یابد“.

میلیون ها نفر به تعلق متکی هستند

زمین لرزه ای به بزرگی 7.8 ریشتر در 6 فوریه منطقه مرزی ترکیه و سوریه را به لرزه درآورد و پس از آن زلزله ای تقریبا به همین شدت رخ داد. یکی از بزرگترین بلایایی که در چند وقت اخیر منطقه را تحت تاثیر قرار داده است، ده ها هزار نفر کشته و تعداد زیادی مجروح شدند و هزاران ساختمان فرو ریخته و افراد بی شماری را در معرض شرایط نابخشودنی زمستانی قرار داده است.

این زمین لرزه ها همزمان با بحران انسانی در شمال غرب سوریه رخ داد در حال حاضر در بالاترین سطح از زمان شروع درگیری، 4.1 میلیون نفر برای زنده ماندن به کمک های بشردوستانه متکی هستند.

در اینجا درباره اقداماتی که سازمان ملل برای کمک به سوریه انجام می دهد بیشتر بدانید.

سرنا: ارزیابی سازمان ملل برای بازیابی زلزله در سوریه

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

Digital currencyHome Appliancesdigital currency channeldigital currency tutorialPurchase guideاخبار جدیددانشگاهخبرThe price of the chandelierbuying from shop
تماس با ما