بازیکنان پیکوبی پس از شکست آرسنال (مقابل)

کد خبر: 1938785 |
30 اردیبهشت 1402 ساعت 23:57 |
65.3 هزار بازدید |

21
نقطه نظر

رودری رهبر و گریلیش فیلمبردار جشن بود

بازیکنان تیم سیتی تماشاگران امروز مقابل آرسنال شکست خوردند و در پایان این دیدار به مقام قهرمانی دست یافتند.

بازیکنان پیکوبی پس از شکست آرسنال (مقابل)

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی پس از پیروزی مقابل رئال مادرید و صعود به دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امروز قهرمانی خود در لیگ برتر را قطعی کرد. شاگردان پپ گواردیولا با توجه به شکست آرسنال مقابل ناتینگهام فارست امروز در کمپ تمرینی قهرمانی خود را جشن گرفتند.

شهری که تا چند هفته پیش از تیم قهرمانی عقب بود، توانست به نتیجه قابل توجهی که مصادف با روند نزولی آرسنال بود، از عنوان قهرمانی سال گذشته دفاع کند.

بازیکنان تیم منچسترسیتی که فردا به مصاف چلسی می روند، امروز در کمپ تمرینی این باشگاه در دیداری گروهی به تماشای دو تیم آرسنال و ناتینگهام فارست نشستند. دیدم که نتیجه در بازی فردا آنها تاثیر مستقیم داشت.

آرسنال این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به حریف خود واگذار کرد تا سیتی با 2 بازی کمتر و 4 امتیاز بیشتر از شاگردان میکل آرتتا قبل از پایان 3 بازی باقی مانده قهرمان شود.

صفحه رسمی باشگاه منچسترسیتی ویدئویی از لحظه پایان بازی آرسنال و ناتینگهام فارست در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

1877905

برناردو سیلوا ستاره بازگشتش مقابل رئال به همراه ناتان آکه و روبن دیاز لحظات آخر را با استرس زیادی تماشا کردند و در لحظه ای که قهرمانی قطعی شد از جای خود بلند شد و فیل فودن و … به جمع اضافه شدند. مرکز جشن، دایره بزرگی تشکیل دادند.

1877906

رودری نیز در لحظات منتهی به سوت پایان بازی مانند هواداران در حالت ایستاده ایستاد و در مهمانی برتر سعی کرد تا حد امکان هم تیمی هایش را به وجد بیاورد. جک گریلیش که گوشش داغ بود در ابتدای جشن به جمع هم تیمی هایش پیوست و کار ثبت این لحظات را بر عهده گرفت.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

Digital currencyHome Appliancesdigital currency channeldigital currency tutorialPurchase guideاخبار جدیددانشگاهخبرThe price of the chandelierbuying from shop
تماس با ما