اتهامات وکیل تجارت لاتین که از رفتار نادرست ناراحت شده است با & بدون آداب& دوباره مطرح شد

No Labels، یک سازمان میانه رو که برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2024 مبارزه می کند، به نیروهای خاویر پالومارز، وکیل سابق مشاغل اسپانیایی متهم به سوء رفتار مالی و آزار جنسی در محل کار پیوسته است.

در سال 2018، آقای پالومرز از سمت مدیر اجرایی اتاق بازرگانی اسپانیایی تبار ایالات متحده پس از اینکه با اتهاماتی مبنی بر ناتوانی در پرداخت حقوق خود مواجه شد و به یک رئیس ستاد زن گذرنامه ناخواسته داد، استعفا داد. او اتهامات وارده را رد کرد و بعداً از بند شکایت کرد. او همچنین از یکی از مدیران سابق گروه شکایت کرد و گفت که او مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است. هر دو موضوع در دادگاه در سال 2019 حل و فصل شد.

آقای پالومرز عصر سه شنبه در مصاحبه ای گفت که خروج او از اتاق هیسپانیک ها یک شکار جادوگر علیه دولت ترامپ نیست، بلکه علیه او به دلیل انتخاب همکاری با آن بود. او گفت که در برابر متهمانش “برنده پرونده” شده است، اگرچه او گفت که شرایط توافقنامه ها محرمانه است. او از افشای آنها خودداری کرد. او گفت: «تنها کاری که می‌توانم انجام دهم این است که به شما بگویم که در آن زمان بی‌گناهی خود را حفظ کرده‌ام و اکنون نیز آن را حفظ می‌کنم.

آقای پالومرز یک دموکرات خودشناس است که از ائتلاف تنوع طلبی که توسط دولت ترامپ برای پایان دادن به برنامه اقدام معوق برای ورود به دوران کودکی تشکیل شده بود، استعفا داد. او گاهی اوقات در اخبار کابلی ظاهر می شود تا از رئیس جمهور بایدن در مورد مسائلی مانند مهاجرت و تولید انرژی داخلی انتقاد کند. او همچنین بنیانگذار و مدیر عامل یک سازمان حمایتی است که مأموریتی مشابه کارفرمای سابقش، اتاق بازرگانی اسپانیایی ایالات متحده دارد و اکنون یک رهبر داوطلب در No Labels است.

در طی یک کنفرانس ویدئویی با بینندگان No Labels عصر سه شنبه، آقای پالومرز در مورد اهمیت مشارکت رای دهندگان اسپانیایی تبار به عنوان بخشی از هر بلیط ریاست جمهوری صحبت کرد.

«ملت ما در یک نقطه ترانزیت قرار دارد. او گفت: «هرگز ما از مقامات و رهبران منتخب خود تا این حد ناامید نشده بودیم. یک چیز واضح است: رای دهندگان اسپانیا نقش تعیین کننده ای در انتخابات 2024 خواهند داشت.

آقای پالومرز که در سال 2020 به آقای بایدن رای داد، گفت که نقش او در No Labels مجرایی برای جامعه اسپانیایی تبار خواهد بود که به گفته او از سیاست‌های انرژی دولت بایدن آسیب دیده است.

او گفت که نظر حامیان No Labels این است که بهتر است آقای بایدن با یک جمهوریخواه جایگزین شود.

او گفت: «این حس وجود دارد که ارتباط این کاخ سفید از دست رفته است. از نقطه نظر اقتصادی، یک جمهوری خواه برای اداره کشور مناسب تر است.»

اما قبل از دیدار با آقای پالومرز، برخی از مدعوین به طور خصوصی در مورد حضور ایشان صحبت کردند.

ماریا کاردونا، استراتژیست دموکرات در هیئت هیسپانیک های ایالات متحده، می گوید: «دیدن نقش او در سازمان بزرگی مانند No Labels ناراحت کننده بود، حتی اگر No Labels اعتبار زیادی در مورد سیاست ملی ندارد. اتاق بازرگانی زمانی که آقای پالومرز اخراج شد. “امیدوارم او تغییر کرده باشد.”

نانسی جاکوبسون، مدیر اجرایی No Labels، روز سه شنبه گفت که از اتهامات سال 2018 علیه آقای پالومارس بی اطلاع است.

No Labels قادر به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در 12 ایالت بود و امکان برگزاری به اصطلاح بلیت وحدت ریاست جمهوری که می تواند شامل جمهوری خواهان و دموکرات ها باشد را بررسی کرد. اما تلاش‌های او در برخی دیگر متوقف شده است – نتیجه قوانین در برخی از ایالت‌ها که سازمان‌های شخص ثالث جدید را ملزم می‌کند تا نامزدی برای تضمین دسترسی به صندوق‌های رأی باشند.

متحدان آقای بایدن به دلیل رقابتی که می تواند برای رای و دلار ایجاد کند، No Labels را یک تهدید وجودی می دانند. دموکرات‌ها عمدتاً No Labels را در نتیجه یک کمپین راه سوم برای منصرف کردن اعضای ارشد حزب و اهداکنندگان از مشارکت در سازمان کنار گذاشته‌اند.

می تواند باعث اضطراب آنها شود. در تماس روز سه‌شنبه، نیل نیوهاوس جمهوری‌خواه گفت نظرسنجی‌ای که اخیراً برای شبکه خبری اسپانیایی زبان Univision انجام داده است، نامزدهای مستقل ریاست‌جمهوری رابرت اف کندی جونیور را نشان می‌دهد. و نشان داد که کرنل وست بیشتر از آقای بایدن حمایت می شود. آنها از رئیس جمهور سابق دونالد جی. ترامپ بودند. آقای نیوهاوس اسلایدی را نشان داد که نشان می‌داد آقای بایدن و آقای ترامپ در یک رقابت دو طرفه با هم برابر بودند، اما آقای ترامپ با چند نامزد دیگر در برگه‌های رای پیشتاز رقابت بودند.

خانم جاکوبسون در هفته‌های اخیر به اهداکنندگان بالقوه گفته است که این گروه نامزد جمهوری‌خواهان ریاست‌جمهوری را در همایشی که قرار است در آوریل برگزار می‌شود، معرفی کند.

در سال 2021، سه سال پس از ترک سازمان تجارت، آقای پالومرز شورای تجارت اسپانیایی ایالات متحده را تأسیس کرد که مأموریت آن “تقویت مشاغل متعلق به اسپانیایی‌ها در ایالات متحده با حمایت از سیاست‌هایی است که از مردم و پیشرفت آنها حمایت می‌کند.”

خانم جاکوبسون گفت که آقای پالومرز به No Labels بسیار توصیه شده است.

او گفت: “بسیاری از او به عنوان یک رهبر بسیار توانا یاد کرده اند که می تواند به عنوان یک داوطلب ارزش و چشم انداز به سازمان ما بیافزاید.” خانم جاکوبسون گفت که به آقای پالومارس پولی پرداخت نخواهد شد. او افزود که با روسای مشترک No Labels همکاری خواهد کرد، اما نگفت که چه مسئولیتی خواهد داشت.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما